!!!

فلانی ها من دنبال یه پسر خوب
خانواده دار
مودب
با شخصیت
سربزیر و چشم پاک
اهل کار
خانواده دوست
و .......میگردم

نه برای اینکه دوست پسرم بشه
و نه برای اینکه شوهرم بشه
واسه این میخوام که ببرم بزارمش توی موزه
آخه نسل این جور پسرها داره منقرض میشه 

 

............................................................................ 

اینو نوشتم یک کمی توی این جمع دخترونه دور هم بخندیم!!!!  

 

............................................................................ 

 

دوستای گلم 

میشه به خاطر ۲ تا موضوع دعام کنین؟؟؟ 

البته هر دو تاش به بهترین دوستام مربوط میشه اما به قدری هر دو تاش نگرانم کرده که نمیتونم آروم باشم....به دعاهاتون احتیاج دارم....

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://fun4u90.blogsky.com

سلام ممنون میشم به ما هم سر بزنین و اگه قابل دونستی لینکمون کنی و اگه زحمتی نیست برامون نظر بذاری.ممنون..

wow!!!!
البته!!!

ندا-آسمون ریسمون دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ



نه موزه واسه چییییییییییییی؟
تو پیداش کن من واسش برنامه دارم مبسوط....


ای جاااااان باشه....مییفرستم اون طرف
بوس بوس

لیلی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

اوهوم منم باهاش کار دارم حسابی. باید کلی ازش کپی بگیریم
امیدوارم هر چی صلاحه به بهترین شکل اتفاق بیفته. قربونت برم انقده به فکر دوستات هستی.

نیستی ببینی چه کن فیکونی کردم من!!!!
دعا کن واسم

.سپندار . دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.haghighatezesht.blogfa.com

پسر خوب زیاده ولی خوبیاش رو میذاره واسه کس دیگه و جای دیگه ٬ حالا اگه تهش یه بدی هم مونده بود رو نشون میده و جالللللللبببببببببببب اینکهههههههههههه :
دخترا به همین بدیش هم شیفته میشن !!!

بعید میدونم اینجوری باشه ها!!!؟!!!
دیگه اگر خوبیاشون واسه زناشون نباشه میشه مال چه کسی و چه کجای دیگه ای اون وقت؟؟؟

دخترا یاد گرفتن به بدیه کمتر هم قناعت کنن!!! بین بد و بدتر انتخاب می کنن
حالا دعوا نشه....بیشتر جنبه ی طنز تلخ داشت!!!

زینب سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/


آجی کاش یه دونشم واسه همون موزه پیدا میشدددد
برات دعا میکنم و البته واسه منم دعا کن عزیز!

نانا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ


اتفاقن تو یه وبی بود فقطم یعه پست داشت درخواست شوهر کرده بود:)) باحال بود

شیما جونیم چرا هی رمز عوض میشه
:(
آقا من هر چی رمز داشتم ازت زدم نشد:(

خوب واسه همینه که من اطلاعیه دادم تا آخرین بازمانده شون رو گیر بیاریم بزاریم توی موزه باشد که نسل آینده حداقل بتونن توی موزه ببیننش و بدونن همچین موجودی هم وجود داشته!!!!

باور کن من بی تقصیرم!!!
به هیچی هم دست نزدم....فقط نمیدونم چرا جدیدا هی بدون اینکه من اطلاع داشته باشم تغییرات اتفاق می افته!!!!!

من دوباره امتحان کردم رمز همون قبلیه!!!! اما اگر نشد باز بهم بگید من یه دزدگیری چیزی اینجا بزارم!!!والله!!!

افسانه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام شیماجون
الهی دورت بگردم که اینقدر به فکر دوستاتی
اون مورد در خواست شده درایران پیدا نشده به احتمال قوی منقرض شده اما تا دلت بخواد از جنس مونثش دورو وروتونو هست یک نگاه اینور واونورتون بیاندازید یه چند تا هم اون بالا ست

منم همین فکر رو می کنم....به نظر من در نسل قبل منقرض شد فقط حواسشون نبود دونه ی آخرش رو بزارن موزه شاید ما هم ببینیم خوشحال شیم!!!!
البته....تو آینه هم دیدمش حتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد