همینجوری!

آرزووووم بود که عروس لحظه هااااات شم 

من دلیل لحظه لحظه خنده هااااااات شم 

آرزوووم بود کمه کم منوووووو ببینییییییی 

به خداااااا یه ذره خووووبیت بسه واااااسم 

 

گریه هامو بزار اول 

خنده هاتو بزار آخر 

آرزوهامو تماشا کن 

که بی تو در چه حااااااااالن 

 

......................................... 

 

من اینجا دلتنگ تو 

تو اونجا دلتنگ من 

 

رسم تقدیر را به جا می آوریم 

 

اما خدا با من است اینجا 

و خدا با توست...... آنجا 

 

گاهی ۲ راه موازی هم می توانند به هم برسند 

اگر خدا بخواهد 

من تا روزی که قلبم زنده است،به باورم مومن می مانم 

 

و در خاطر می آورم آخرین جمله هایت را: 

شاید دوباره روزی همه چیز درست شود....شاید یه روز همه چیز همان طور شد که تو می خواهی.... 

مواظب دختر من باشی! 

اذیتش نکنی! 

همه ی شب ها و لحظه هات پر ستاره! 

 

من....اینجا....دلتنگ تو 

تو.....آنجا.....دلتنگ من 

 

چه رسم غریبی دارد تقدیر!