من خدایی دارم!

من خدایی دارم ...
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در آن بالاها !

مهربان، خوب، قشنگ ...
چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی می گوید،
با دل کوچک من،

ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد !

او مرا می خواند،
او مرا می خواهد،
او همه درد مرا می داند ...

یاد او ذکر من است، در غم و در شادی
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم ...

که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است

او خدایست که همواره مرا می خواهد

او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند ...

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام خواهری جون...
خوبی؟؟؟
شرمنده نیومدم...این ورزا فکرم خیلی مشغوله...
چرا نمیتونی کنکور بدی؟؟؟
راستی من این روزا به حرفت گوش کردم و به خدا نزدیک شدم خیلی نزدیک...
دوست دارم و برات دعا میکنم خیلی زیاد...
فدات...

مرسی عزیزم
میگن قانونه!

مرتضی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
باز مثل همیشه دلچسب بود !مرسی ...
سراغی از ما نمیگیری
موفق باشی...

ای بابا
من همین دیروز اون طرف بودم ننوشته بودی کهههه
شما لطف داری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

خدای من
این شعر از کیه ؟!!!!!!!

هوم؟
من دقیقا در جریان نیستم؟؟!!!
با من هماهنگ نکردن....
کییییییییییییییییییییییییییییییییه؟؟؟؟ کیییییییییه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد