من!(عکس)

حذف شد!!! 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییی خواهری چقد تغییر کردی...
چقد خوشملللللللللللل شدی تووووووووووووو...
از ذوق اومدم زودیییییییییی...ذوق مرگ شدمممممممممم به خدا
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ شدیییییییییییییییییییی شیما جونمممممممممممممممممم!!!
این حرفا که کش اومدن از ذوق زیاده هاااااااااااااااااااااااااااااااا...
دوست دارم ..فدات!!!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس!!!

واقعا؟؟؟
پس یعنی جدی بهم اومده؟؟؟
خوشحال شدم!!!
میسییییی عسیسم

لیلی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

مرسی بابت رمز آنلاین.
دیدیم و پسندیدیم.

دست شما درد نکنه خواهر!

نانا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.ranaei.blogfa.com


چ خانوم خوشگل جیگل ناناس مو قشنگی
دلمون آب شد
ووووی شیما بخدا رنگ موهات خیلی ناز شده مادر:ی


بزنم بخ تخته کسی دخملمو چش نکنه

دلم طاقت نیورد تا صب:ی

دوستت دارم در ساعت 1 و 17 مین بامداد

جدی رنگش ناهمخوانی نداره؟؟؟
خوشحالم اینو میشنوم!
آخه خودم حس میکردم زیاد روشن شده!
میسییییی عسیسسسسم
بوس بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد