عکس!

 

 

 

 

  

 

معرفی می کنم جناب هکتور خان در پشت سنگ ها! 

گویا سنگر گرفتن فکر کردن میخوایم بریم جنگ 

یعنی هر بار من اومدم ازش عکس بگیرم این پشت بود 

احتمالا فکر کرده اینجوری خوش عکس تره 

چشااااشو ببین تو رو خدااااا

 

 

پ.ن:بقیه عکس ها حذف شد!

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

اول بگم من عاشق رنگ اون شلوار قرمزتم!
عکسات خیلی خوشمل بودن عزیزم. باغتون کجاست؟گلکاری و ساختمونش که قشنگ به نظر میومد.

زیاد دور نیس....
قرمز نیستااااا....توجه بنمویی میبینی که قرمز نبیده
میسی

افسانه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://in-rozha.blogsky.com/

سلام شیما جون

وای چقدر خوشحالم که عکس شما رو دیدم
بابا خوش تیپ
ذوق رو توجه می نمویی ؟؟ اگه پسر بودم ببین چقدر ذوق می کردم


میسییییییییییییییییییییییییییی
الان اعتماد به نفس من تووو آسمونااااسسسس

افسانه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام شیما جون

وای چقدر خوشحالم که عکس شما رو می بینم
ذوقو توجه می نمویی؟؟
الهی مستر هکتور

بعله که می نموووویییییم!

زینب چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ


من دیر رسیدم ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد