دو(۱۷-)

فکر میکنم یه مقدار مسخره باشه که من ۱۷ روز مونده به کنکور دارم در به در دنبال یکی از کتابای لاتینی میگردم که منبعمونه...نه؟؟ 

 

بعد یک کم دیگه که فکر میکنم میبینم مسخره ترش اینه که ۲ تا جزوه ی پایان نامه زیراکس شده داشتم که ترجمه ی یکی از فصلای یکی دیگه از منابع بود...ولی الان نیست!!!...یعنی نمیدونم کوشش.... 

 

بعد نه که وقت زیادی دارم فکر کنم تمام این روزای باقی مونده رو باید دنبال اینا بگردم... حالا نه اینکه برم بیرون و توی کتابفروشیا و کتابخونه ها بگردما...نه...توی خونه میگردم!!!!....خوب حتما یه جا گذاشتم دیگه... 

 

احتمالا خود ۲۸ پیدا میشن... 

 

شرمنده اخلاق همگی اگر فکر کنین من میتونم حالا قید اینا رو بزنم و بقیه رو بخونم...نمیشه که... زشته خوبیت نداره... اگر اینا پیدا شدن بقیه رو می خونم... اگر پیدا نشدن نمیشه که تبعیض بزارم که... 

 

امروز قاط زدم حسابی... 

دارم خیلییییی قشششششششنگ گند میزنم به همه چی... 

یعنی هر جا هم مشکلی نبوده زدم یه مشکل درست کردم خودم... 

مگه من چیم کمتر از بقیه است؟؟؟...یعنی فقط اونا میتونن واسم مشکل بسازن؟؟؟ 

یعنی میخواین بگین از من بر نمیاد؟؟؟ 

دهه... فکر کردین... 

 

 

میگم میشه این معادله رو حل کنین: 

یه بنده خدایی حال شما رو میگیره...بعد شما در شرایطی که حالتون گرفته است یه تصمیم مهم میگیرید... بعد بازم اون یه بنده خدا حالتون رو میگیره... بعد شما یه چیزی میگید شاید فرجی شد و اونم حالش گرفته شد...بعد باز اون حالتون رو میگیره...بعد میشینید سر جاتون و تصمیم میگیرید با این عزرائیله وارد مذاکره بشید که تا نزدم خودم دمار این روح و روان رو در بیارم بیا این روح ما رو وردار از این معرکه ببر!!!!... بعد این بار عزرائیله حالتون رو میگیره!!!!... بعد شما...نمیدونید الان باید چیکار کنین...همچین یک کمی خیلییی کم گیجید؟!!!!  

این یعنی همه چی طبیعیه نه؟؟؟ 

 

برم به بدبختیام برسم... 

کو این کتابه من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

مامانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
کامران دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ http://cinemafestival.blogsky.com

کاش هرگز دنیا وجود نداشت.

دروغ و ریا وقسم و تکبر و سکس و افاده وحرفهای بی فایده ای که حتی میمانم چطور به مغز انسان هجوم آورده است همیشه پیش قضاوت میکنند وبرای هر کاری ،حرفی دارند...

وقتی بی آزاری وکاری به بنده ها ی پست خدا نداری ،کودن و احمقی.

وقتی با آنها سلام و خوش وبش میکنی حیضی.

وقتی به دختری کم اهمیتی کنی، نفهمی و بعد از مدتهای مدید میگویند مشکل روانی داری.

وقتی به کسی میگویی چه عطر خوبی به تن زده ،افکار شهوت برانگیزی داری و طور دیگری نگاهت میکند.

وقتی ساکت بمانی ، لالی.

وقتی ناله کنی غر غرویی.

وقتی اعتراض کنی ، مارک می چسبا نند و محارب می شوی.

وقتی از کسی دفاع کنی ،فضولی است.

وقتی بی اهمیت باشی ،حقوق بشر را رعایت نکردی.

وقتی مطلب می نویسی ،طوری نقدت میکنند که به فلسفه وجودت شک میکنی.

وقتی به کسی هدیه میدهی ،حتما نظر سوئی داری.

وقتی از کسی چیزی بخواهی ،گدا می شوی.

وقتی به کسی چیزی بدهی خود نما می شوی.

وقتی از ماده صحبت کنی ،مادی می شوی.

وقتی اسم خدا را بیاوری ،امل می شوی.

وقتی مشروب نخوری عقب افتاده ای.

وقتی مواد مخدر استعمال نکنی ترسو می شوی.

وقتی از کسی شماره تلفن بخواهی ،قصد مزاحمت داری.

وقتی شماره تلفنت را به کسی ندهی ،مشکوکی.

وقتی زیاد بخوری ،شکمویی.

وقتی کم میخوری ،کلاس میگذاری.

وقتی مطالعه کنی ،بی کاری.


وقتی چیزی کشف میکنی ،می خواهی خودت را مهم جلوه بدهی.

وقتی به نگاه دختری مثبت بیندیشی ،ندیده ای.

وقتی عاشق میشوی ،زیادی رمانتیک واحساساتی هستی .

وقتی لبخند می زنی ، نیشت باز است.

وقتی با دختر نمی خندی ،بی عرضه ای.

وقتی به کسی میگویی که مثل مادرت است ، دروغ می گویی.

وقتی به کسی میگویی ،مثل برادرت است ،شک میکند.

وقتی مهمانی میروی ،نیت هایی داری.

وقتی عبادت کنی ،عقب افتاده ای.

وقتی به دختری میگویی میخواهم با هم اختلاط کنیم ،چشم ناپاکی .

وقتی نامه ای عاشقانه مینویسی ، مجنونی.

وقتی نامه ای سیاسی مینویسی ،کافری.

وقتی مجوز برای ساخت فیلمت می خواهی ، موضوع ممنوعه است .

وقتی فیلم خوب بسازی ، بود جه ات را دشمنان داده اند.

وقتی فیلم نسازی ،از دور خارج شده ای .

وقتی میخواهی کتابت را منتشر کنی ،سرقت ادبی کرده ای .

وقتی فیلمت را به جشنواره های مهم دنیا می فرستی ، وطن فروشی .

وقتی پیشنهاد ازدواج از طرف دختری را رد کنی ، بی لیاقتی .

وقتی به کسی قرض بدهی ،دیوانه ای.

وقتی کسی را دوست داشته باشی...

وقتی نمی دانی از دست این مردم چکار کنی...

گند زدم به این دنیا با همه خوبی ها و بدی هایش ،به همه انسان هایی که فکر میکنند چیزی یا کسی هستند وهمه کسانی که داعیه عاشق بودن برایت دارند یا متکبر یا فقیر یا ثروتمند هستند یا عقده ای.

مرده شور هر چی پر افاده واحمق و نادان ومنتقد مغرض وسیاسیونی که تمایز آلت را با آینه نمیدانند وبه برکت تند روی های متعصبین با ریش وبی ریش که یا یا هسند یا نه سواری میگیرند!

یـــک دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

اینقدر حال می کنم با آدمایی که مثل خودم، خل تشریف دارن!
خب چرا اینجوری نگاه می کنی!! یه بار نوشته ی خودت رو بخون متوجه میشی...
جدا از شوخی! بعد از مدتها یه وبلاگ پیدا کردم که نویسندش بامزه می نویسه.... خسته شدم اینقدر چرت و پرت های عاشقانه دخترا و پسرا عاشق پیشه رو خوندم!
آدرس وبلاگت رو یه گوشه یادداشت می کنم که گمت نکنم! (لنگه کفش در بیابان غنیمت است!)
(بذار ببینم چیزی دیگه ای نمونده که بگم!...... نه دیگه!)
(حالا فهمیدی که منم خلم!!!!!)

آرهههههههههههه
یعنی الان کاملا واسم جا افتاد که شما هم...:دی
متچکریم...
خوچحال میشیم بازم ببینیمتون....

Emovi.like.no.other سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ق.ظ http://emovi.blogfa.ir

عچقمـــــــــــــــــــــــــی!

ما بیشترررررررر...؟؟؟
شما بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟
الان نمیدونم جوابش کدومه...اما خودت گزینه ی درست رو انتخاب کن...بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد