سه(16-)

دیروز در پی یافتن اون کتابه که مفقود شده بود و اون جزوه ها که در راه علم به نیستی کشیده شدن زنگ زدم به چند تا از بچه های همکلاسیه سابق... 

 

یکیشون یه دختر خیلیییی درسخون کلاس بود که همیشه فوق استرس بود...همه اش در حال گریه بود که من بلد نیستم...حالا کتابا رو خورده بودا... اما همیشه استرس داشت... به همین دلیل توی تئوری ها قوی بود به خاطر اینکه خیلییی میخوند اما به کار بالینی که رسید کم آورد... 

در هر حال الان هم از لحاظ اطلاعات بالائه اما خوب به دلیل اعتماد به نفس که لازمه ی کار ماست با مشکل مواجه میشد... 

 

یادمه سال پیش من خوچحالانه رفتم سر جلسه ی کنکور...چون همه میدونستن من دقیقا 2 هفته مونده تازه منبع ها رو گرفتم و کلا کسی هم جدیم نگرفت دیگه:دی 

 

از قضا من شدم 17 و این خانوم شد 25... 

که هیچ تفاوتی هم نداشت هر دو قبول نشدیم...اون رتبه نیاورد و منم که خیر سرم رتبه آوردم معلوم نشد از کجا این اهالی پارتی دار سرمون خراب شدن که... 

 

حالا بگذریم... 

من یکی از دلایل رتبه ی این همکلاسیم رو استرسی میدونستم که همیشه داشت... 

ولی جالب بود که دیشب واسه اولین بار من صدای صاف و آروم و حتی بگم خوشحالش رو شنیدم.... 

دوستم میگه:ببین اینا تاثیراته شوهره...  

 

خلاصه که فهمیدیم ایشون نه تنها کل درسا رو خوندن بلکه در حال مرور هستن و اعتماد به نفسم که در حال بیداد کردنه... 

 

از طرفی زنگ زدم به یکی دیگه از بچه ها که معمولا خودشو زیاد تحویل میگرفت... 

بعد دیدم این بنده خدا چرا اینقد دپ شده؟؟؟!!!! 

نگو این ناراحته چرا همه ی دوستان رفتن خانه ی بخت ایشون رو نبردن  

هر چی من یک ساعت فک زدم که عزیزم هر کسی یه زمان یه روز وقتشه...باید خودت آماده باشی و یکی باشه که بتونه همراهیت کنه توی راه زندگیت نه اینکه فقط همین طور یکی بشه همسرت این فقط تکرار کرد که نهههههه دیگه دیر شده 

 

تلفن رو که قطع کردم مات و مبهوت مونده بودم...

نمیدوستم استرس درس رو داشته باشم که اون یکی خونده و تمام کرده و من هنوز به نصف هم نرسیدم یا استرس ترشیدگی بگیرم  

خدایی اینم وقت گیر آورداااا... 

 

حالا میدونید نتیجه اش چی شد؟؟؟

تمام امروز نشستم جدول سودوکو حل کردم!!!!

 

 

من مطمئنم حتما امسال قبول میشم... 

حالا هی شما بگو نه... 

من که میدونم که

نظرات 10 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ http://toranjbanoo.blgosky.com/

سلام علیکم!!!
دمت گرم.. این سودوکو رو خیلی دوست دارم! کارت درسته.. همینه که دوست دارم دیگه!!!!

جدی؟؟؟!!!

محبوبه سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://rembo0.blogfa.com/

الهی آجی قربونه اون نوشتنت بشه....
سلام خوبی عزیزکم؟
بهتری؟
میدونی چقد دلم واست تنگ شده بود...؟
ولی آجی نیا دیگه نت...کمتر بیا ...بمون این چند روزم بخون تا قبول شی دیگه...تنبلی نکنیااااااااا...
مواظب خودت باش دوست دارم...بوس بووووووووووووس...

سلااااااااااااام
منم دلم تنگ بود...واسه اینجوری نوشتن...واسه تو واسه همه...
واسه همینه اومدم اینجا تا دور از خاطره ها بنویسم و بازم خودم باشم...
چشم...جاست ۱۵ روز مونده سعی میکنم بخونم...
بوسسسسسسسسس

محبوبه سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

راستی آجی من به موسوی رای میدم...
رضایی هنوز معلوم نیست...یه نازی میکنه میخواد بگه کی....تا الانم نگفته...حالا مونده نظرشو اون آخرین لحظه اعلام کنه....میگم بابا شما رهبری...؟رهبر تا الان نظر خودشو اعلام کرده که میخواد دوباره دولت احمدی نژاد بیاد ولی تو هنوز...چیکار کنیم رضایی ماست دیگه.....
آجی تو به کی رای میدی؟
من که میگم بین موسوی و احمدی نژاد به دوره دوم میکشه...ولی نمیشه باز گفت کی میشه...خیلی حساسه...
راستی آجی میدونی من اولین باره که دارم واسه ریاست جمهوری رای میدم؟(خجالت)
خوب آخه دوره قبل چند روز کم داشتم نذاشتن رای بدم...منم گفتم اصلا خیلی هم دلتون بخواد من رای بدم...واسه همین احمدی نژاد شد دیگه...(خنده)
بابامم مینشست همه جا میگفت آره دختر کوچولوی ما دانشجوییه که نمیتونه رای بده....(خجالت)

جیگمل منی تووو..
آجی کوشولوی منو بگو که دور اوله داره رای میده...
بابا پس سنی از من گذشته هاااا....
تا حالا چند باری رای دادم...
میگم نکنه تو ۲ سالته؟؟؟:دییییییییییی

sadeghaneh چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ

راز پولدار شدن اینجاست
ماهانه دو میلیون تومان درآمد برای شما و اگر کمی تلاش کنید بیشتر از دو میلیون تومان
مگر میشه؟
آره حتما میشه
برای پی بردن به این راز از طریق لینک زیر عضو شوید و پس از عضویت میتوانید نحوه کسب این درآمد را از طریق وبلاگتان بیاموزید
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
یادتان باشد تنها رمز موفقیت تلاش است

فرید چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

هدف بالا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

دوست چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

یـــک چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ق.ظ

(یعنی اگه الان فکر کردی که می خوام برات یه کامنت باحال بذارم سخت در اشتباهی! چون دیرم شده باید برم دانشگاه هنوز دستشویی هم نرفتم!!!!!!!!!!!)

ای بچه ی بد...
یعنی واسم یه کامنته باحال نزاشتی؟؟؟
یعنی باور کنم؟؟؟
نوچ نوچ نوچ

آیتا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

دش۳ق دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

(((حالا میدونید نتیجه اش چی شد؟؟؟

تمام امروز نشستم جدول سودوکو حل کردم!!!!


من مطمئنم حتما امسال قبول میشم...

حالا هی شما بگو نه...

من که میدونم که )))

اونقت هی می ایی برایهمون اییه ی یاس می خونیو ..........

واییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد