چهار(۱۴-)

این روزا همه استرس میگیرن من دچار افسردگی شدم... 

حالا نه یه افسردگی حاد...کاملاْ هم از نوع مزمنش می باشیده... 

 

تا کنکور چیزی حدود ۱۳-۱۴ روز مونده... 

و قسمت باحالش اینه که الان نمیدونم کدومه؟؟؟ ۱۳ یا ۱۴؟؟؟؟ 

 

امروز همه اش حالم بد بود... 

سر درد بدی اومده سراغم...که میدونم همه اش ناشی از این فکر و خیالاته... 

به مامان میگم:باز من الان میشینم میخونم باز برنامه ی سال پیش سرم خراب میشه اونوقت بد و بیراه نثار جد و آبادم میکنم که چرا بیخود این مدت به خودم سختی دادم... 

 

یعنی فقط کافیه یه نفر بهم بگه:چیکار به نتیجه داری تلاش مهمه!!!!! 

بابا تلاش چیه!!!!! 

تلاشی که به نتیجه نرسه به درد عمه ی نداشته ام میخوره... 

 

دلم واسه یه بیرون رفتن بی دغدغه تنگه... 

واسه یه دور هم بودن و مهمونی بدون داشتن استرس تنگه... 

دلم میخواد بشینم ساعت هاااااا کتاب بخونم...کتابای دوست داشتنیه خودم رو... 

 دلم میخواد بشینم سر فایلای علمی و مقاله های خودم... 

دلم میخواد برم خرییییییییییییییییییییییییید.... 

خیر سرم چند ماهه میگم مانتو میخوام کفش میخوام!!!! 

 دلم میخواد بشینم یک کم فکر کنم ببینم این چه بدبختی بود یه هو سرم خراب شد!!!!  

 

اما خوب مدام میگم حالا امروز نه فردا نه... 

یک کم دیگه صبر کن...حالا اینو بخون...حالا این چند روزم غر نزن... 

اما خسته شدم...خستههههههه.... 

 دلم میخواد چشمامو ببندم و بدون اینکه منتظر الارم بیدار باش باشم تااااااا وقتی میخوام بخوابم... 

 

اما حیف... 

حیف که میدونم اگر الان پا پس بکشم موقع اومدن نتیجه ها بدجور دلم میسوزه... 

اون وقته که نمیتونم خودمو ببخشم... 

حیف که یه سال کشیدم و دیدم چه درد بدیه اگر مستحقش باشی و به هر دلیلی ازت گرفته بشه... 

چه خودت باعثش باشی چه یه سازمان!!!!!! 

 

خدایا... 

اعتماد به نفس من که رفته واسه خودش تعطیلات... 

لطفا تو یه جوری این امدادای غیبیتو برسون و به دادم برس... 

حالم هیچ خوب نیست... 

قاطی کردم بد رقم!!!! 

 

پ.ن: این پست فقط در راستای غر زدن و کمی تا قسمتی آروم شدن بود ....شما بازم مثل همیشه جدی نگیرید!!!! 

 

پ.ن ۲: نیست دغدغه های ذهنیم کمه حالا این انتخابات هم شده قوز بالا قوز.... من نمیدونم به کی رای بدم آخهههههههههههه....یک کم فرصت نمیدن آدم فکر کنه...میزاشتن حداقل بعد از کنکور اینا اصلاْ کاراشونو با من هماهنگ نمیکننااااا...

نظرات 7 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

سلام
من خیلی اتفاقی اینجا اومدم
ظاهراْ گفتاردرمانگرین.
خوشحال میشم به من سر بزنین
وبم در مورد مدیریت توانبخشیه
با آرزوی موفقیت در آزمون ارشد
خوش بگذره

سلام...
مرسی...با اینکه همچنان در عجبم از کجا فهمیدین!!!!!
اما بله...هستم...البته باطناْ هم گفتار درمانگرم:دی
ممنون...میام حتما

مهدی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مریم پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

****¤¤¤سلام¤¤¤****
******¤¤¤¤¤****بلاگ خوبی داری****¤¤¤¤¤******
****¤¤¤به من هم سر بزن خوشحال می شم¤¤¤****
****¤¤¤بای¤¤¤****

سلام
چشم...میام

یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

یه دوست جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

یک پیشنهاد برای تو جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ق.ظ

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

محبوبه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

الهی قربونت بشه این آجیت...
خوب چرا آخه اجازه دادی اعتماد به نفست بره تعطیلات؟نمیذاشتی دیگه...همین الان بهش میگی برگرده هااااا...من نمیدونم دیگه...(عصبانی)
میدونم آجی آدم هر وقت به امتحاناتو کنکورو اینجور چیزا نزدیک میشه بیشتر کم حوصله میشه و همش میخواد بخوابه و اینا...منم دقیقا اینطوریم...ولی خوب چیکار میشه کرد...میدونی به این فکر کن که این۱۳ روزی که مونده تموم بشه راحت میشی...اول یه عااااااااااالمه میگیری میخوابییییییی...بعد یه عاااااالمه میری بیروووووووووووووون...یه عااااااااااالمه لباسو اینا که میخوای میخوری...این چن روزم تحمل کن اشالله زود تموم میشه و چن وقت دیگه هم خبر خوب قبول شدنتو میدی....
راستییییییی کلی خندم گرفت واسه کامنتت...الهی قربونت بشم من..آفرین که زبانتو خوندی...از کامنتت معلوم بود که فول فولیاااااااااااااااا....
اشالله که موفق میشی...

آره دیگه فول فولم...
ولی فقط همون کلمه ها رو یادم دادن:دی
باچه...سعی میکنیم باز هم...
اما...امیدی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد