شش(۹-)

بعد از ۲ روز که خیلی زیبا به بطالت گذرونده شد امروز عزمم رو جزم کردم که بشینم سفت و محکم بخونم... 

ساعت ۷ با کلی بدبختی و بیچارگی خودم رو کشوندم از تخت پایین... 

یعنی یه خود در گیری واقعی رو الان میتونین تجسم کنین... 

بعدم به زور قهوه و آب سرد این چشام باز شد... 

 

بعدم یک کمی با این جناب ساسی جان که این روزها رفیق شفیقی شدن واسمون همنوایی کردیم و بلاخره ساعت ۱۱  موفق شدیم بعد از این پروسه ی طولانی کتابا رو باز کنیم.... 

 

خوشحال خوشحال داشتم میخوندم و بعد از مدتها واقعا لذت می بردم که دیدم مادر گرام انگار دلشون تنگیده شده زنگ میزنن... 

حالا که چی؟؟؟ 

اینکه رئیس دانشکده فرمایش نمودن که تشریف بیاورن ببینیمشون تا بلکه بپسندیم و با طرحشون موافقت کنیم!!! 

 

هر چقدر من توضیح دادم که بابا بهش بگو ۴ سال منو دیدی بس نبود؟؟؟ 

یه مقدار اگه توجه کنی من ۸ روز دیگه کنکور دارم بدبختمااااا... 

من کلی کتاب رو دستمه خدا رو خوش نمیاد حالا که نشستم بخونم منو اغفال کنید!!! 

 

اما از بنده گفتن و از دیگران نشنیدن... 

مامان هم گفت میل خودته...اگه دوست داری بیا اگه نه هم که بزار واسه سال دیگه!!! 

منم دیدم گرچه علم و تحصیل مهمه اما پول هم مهمه دیگه... 

 

در نتیجه باز درس تشریف برد توی قوطی و من باید آماده شم برم خدمتشون تا زیارتم کنن ببینن به درد طرح میخورم یا نوچ  

 

 

کلاْ قسمت نیست دیگه چیکارش میشه کرد!!! 

 

 

پ.ن: چرا من ۴شنبه نمیتونم برم واسه اومدن خاتمیییییییییییییییییییییییییییییی... خیلی نامردیههههههه 

 

پ.ن۲:یعنی من میرسم این ۸-۹ روز کتابارو مرور کنم خیر سرم؟؟؟؟ 

 

پ.ن۳: به دوستم میگم وضعم خیلی بده... همه ی درسا نصفه نیمه مونده... دیگه هم ۹ روز بیشتر نیس...آخه مگه چیکار میشه کرد تو این زمان؟؟؟... خیلی قشنگ بهم خندید گفت: نیست وقتای دیگه از ۱۰۰ روز قبل میخوندی...خوب ما که همیشه همین طوریم... پس دیگه باید واست عادی باشه خودت میدونی ۹ روز یعنییییی خیلیییییی....بعد من الان دوباره اعتماد به نفس پیدا کردم...راست میگه خوب....۹ روز یعنیییی خیلییییییییییییییییییی

نظرات 9 + ارسال نظر
یه دوست! سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

نازی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://nazmarjan.blogfa.com

سلام خیلی وبتون برام جالب بود منو به حس و حال امتحان بردین چقدر دلم برای شبای امتحان تنگیده. به منم سر بزن اگه موافق تبادل لینکی خبر بده.

فرید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

www.parmis-corp.mihanblog.com

وحید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ http://rehabilitationmanagement.blogsky.com

سلام
با آرزوی موفقیت در آزمون
------------------------------------
من شکوفایی گل های امیدم را
در رویاها می بینم؛
و ندایی که به من می گوید:
گرچه شب تاریک است
دل قوی دار
سحر نزدیک است

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟ من هم موافقم! پول مطلب بسیار مهمیه که نباید از خاطر برد! پس بشتاب به سوی کسب روزی حلال!!!
درس رو هم می خونی... نه روز یعنی خیلییییییییییییی!!! باور کن...

ایول...
چقدر متفاهمیم هاااا:دی

Emovi.like.no.other چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ

نمی نونم لینکت کنم!
آر اس اس ت موچکل داره عسیسم!

والله ننه این وصله ها به ما نمیچسبه...
من به تو علاقه دارم خانومه...بگم؟؟؟؟...بگم؟؟؟...
بگم این اسم اجنبی که گفتی مال خودت مچکل داره؟؟؟
بگم منو ول کردی از آمریکا دفاع میکنی؟؟؟
بگم؟؟؟

n چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ

یه مقدار اگه توجه کنی من ۸ روز دیگه کنکور دارم بدبختمااااا...


شما که به من گفتی که این هفته امتحان داری
[-( [-( [-( [-( [-( [-( [-( [-(

قهرم

خوب حتما صلاح بوده دیگه:دی
حالا البته خوبه من درست گفتم تو اشتباه فهمیدیا

ن پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام
استرس
نمی دونم چطور بگم وقتی که ادم دچارش میشه و مخصوصا وقتی راجع به امتحانه
والا من که هیچ وقت حتی برای تست کار هم استرس نداشتم چون خیلی بی خیال و اطمینان داشتم ولی دخترا اینطور نیستن
فقط برات دعا می کنم که قبول بشی
پیشاپیش هم تولد جضرت زهرا(س) و روز زن را بهت تبریک می گم

اگر خاطره ای مثل سال گذشته ی من واست پیش اومده بود و میدیدی چه راحت حق خوری میشه و ۱ سال عمرت حروم میشه میفهمیدی استرس یعنی چی؟!!!!!!!!
دختر و پسر نداره...
این خانوم که داره می نویسه سر آمد اعتماد به نفسه....
اینم که گفتم شوخی نیست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ق.ظ

هاااا؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد