هفت(۷-)

هفته ای دیگه همین موقع ها همه ی این بدبختیا به انتها رسیده و بدبختی های بدتری شروع میشه... ای خداااا که من هیچ وقت از هیچی راضی نیستم... میدونم خودم... بزن تو سرم ... عیب نداره... 

 

بله دیگه.. 

دقیقاْ هفته ی دیگه ساعت ۵ بنده با قیافه ای متفکرانه(یا شایدم مثل سال پیش با خوچحالیه کاملاْ کاذب) از جلسه میام بیرون و بعدش تا خود نصفه شبش برنامه دارم... 

 

اما امان از فردا صبحش که یه استرس بدتر میفته به جونم که یعنی چی شده و چی میشه و خلاصه از این صحبتا... 

 

آخ آخ که تا ۷ روز دیگه سرنوشت یک سال دیگه ی زندگی من معلوم میشه و چقدر این موضوع واسم جا نیفتاده... 

  

شنیدم!!! که روز مادر هم نزدیکه و بنده امسال هیچ گونه تدارکی نخواهم دید!!!! 

به مامان میگم امسال خبری نیستا...میگه عیب نداره هفته ی بعدش میگیری...من میدونم  

ببین آدم رو چطور در عمل انجام شده میزارن هاااا...  

 

خوب من میرم و احتمالا پست بعدم یا اون ساعتای آخر قبل از کنکوره یا دیگه بعدش میام... 

دعام کنین تو رو خدا... 

من بسی نگرانمممممممممممممم 

فهلاْ 

 

 

پ.ن:پسر خاله ام اس داده میگه از فامیل های وابسته در خارج از کشور اینطور نقل شده که من دارم ازدواج میکنم...بنده خدا کلی شاکی بود که چرا بهش نگفتم!!!... من خودم موندم توی پیشرفت این تکنولوژی که اجنبی ها دیگه زودتر از خود من فهمیدن که من دارم ازدواج میکنم!!!!... کار خدا رو میبینی...ببین علم تا کجا پیشرفت کرده

 

پ.ن۲:قبضای تلفن و موبایل من این دوماه کولاکی کرده واسه خودش...  

 

پ.ن۳:یکی بیاد منو بندازه اون طرف از سر این کامی جون... ای خدااااا...معتاد شدیم راستی راستی... هروئینم که نیست ماشالله... خود کراکه  

 

پ.ن۴: نامرده اونی که دعام نکنه... 

 

پ.ن ۵: اااا...چه تفاهمی پیدا شد در عنوان بالا... این را به فال نیک میگیریم... 

 

پ.ن۶: من دیگه جدی جدی رفتم...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

یه دوست! پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

دردونه پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

چقدر راحت می نویسی .نوشته هات به دل می شینه . امیدوارم ۷ روز دیگه موفق بشی. اصلا نگران نباش .استرس هم نداشته باش. به خدا توکل کن. :)

میسی...
این کامنت شما هم بسی به دلم نشست:دی

یه دوست! پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

این قصه سر دراز دارد انگااااااااااااااااااااار

50 فیلم جدید و گلچین شده در یک دی وی د جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=74

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

یه دوست! شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد