شونصد خط نوشتم به خاطر ورود یک مزاحم همه در یک ثانیه فنا شد 

 

منتظر بودید بیام اینجا اعلام کنم که نتیجه اومد نه؟ 

 

خوب نتیجه اومد!!! 

 

چیه؟؟؟ الان مثلاْ منتظرید بقیه اشم بگم؟؟؟ 

 

خو درسته من تابلوی اعتماد به نفس کاذبم اما دیگه اینقدرم پر رو نیستم بیام گند زدنم رو در ملا عام جار بزنم که! 

حالا من هیچی نیمیگم شوما خودتون یک کم مراعات کنین دیگه 

 

کامی جان با اینکه تازه از تعمیرگاه تشریف آورده بودن بازم مرحوم شدن به حول و قوه ی الهی... 

میگن رو نده پر رو میشه همینه 

 

۲ سال هر چی هنگ کرد و خودشو کشت تا بالا بیاد عمراْ نبردم درستش کنم... حالا هم که بردم لوس شده هی دوست داره بره... من فک کنم اونجا خبرایی بوده!!! 

 

خلاصه که این بار دیگه اصلاْ روشن نمیشه... واسه خودش سر و صدا میکنه اما دریغ از یه صفحه تصویر... اینم از این! 

 

چون یه بار نوشتم الان دیگه حسش نیست باز تکرار کنم 

فقط اینکه الان ما با آوارگان غزه یه تفاوت داریم اونم اینه که اونا جای خواب دارن ما اینم نداریم... 

صبح تا شب که کار میکنیم...روزه هم که هستیم غذا کیلو چند...همه هم ریختیم خونه ی مادر بزرگه اما کو جای خواب؟...تازه پس فردا که قراره خونه ی مادر بزرگه هم خالی شه رو بگو که دیگه جا برای سر پا خوابیدن هم نداریم. 

 

آخرین اخبار خونه هم اینکه آقای رنگ زن داره رنگ میزنه... اما من که نیمیدونم اتاقم چه رنگی باید بشه؟؟؟ شومام که یه کمکی نیمیکنید که... 

 

هنوزم نه رنگ پارکت رو انتهاب کردیم...نه پرده خریدیم...نه من رفتم میز بخرم...هیچی دیگه! 

 

بعدشم که من اینجوری پست نوشتن به دلم نمیشینه... 

از بس این محبوبه هی باهام قهر کرد گفتم بیام بنویسم که ای مردم(جمله اش عربی بود املاشو بلت نبودم) بابا من کامی جان ندارم داغووونه...شوما به دل نگیرید... 

الان سر کار هستم...این بیت الماله ... خوبیت نداره من زبون روزه ای همه اشو خرج وبلاگم کنم 

 

خوب اینو داشته باشید تا برگردم! 

سنجد! 

نظرات 13 + ارسال نظر
Arsham یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://choirannabashad.blogspot.com

بنام آفریدگار ایران
با سلام و درود برشما
بر دیدگان ما منت گذارید و به کلبه صلح و سلامتی هم قدمی بگذارید.
پیشاپیش از اینکه کلبه ما را هم در لیست پیوندهایتان قرارمیدهیدسپاسگذاریم
باشد که لیاقت ارج نهادن به مهربانی شما دوست گرامی را داشته باشیم.
بیت یعنی خونه و مال دیگه معلومه . مال خونه یعنی مال خودت.

ا؟
راست میگیا
چرا خودم تا حالا نفهمیده بودم
پس دیگه از این به بعد همه اش اینجام...من عاچق چیزاییم که مال خودمن:دی

سحربانو یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام سلااااااااااااااااااااام
پیشنهادات یک مهندس به شما:)
به نظرم چون وسایلت آبی تیره ست ، رنگ دیوار رو زرد کم رنگ ، کرم نشه ها، زرد جیغ هم نباشه انتخاب کنی خوبه ، با کمدت اینا هم میاد.
یاسی هم بد نیستا ولی تو آبی گم میشه آخه:)

از اونجایی که بسی دیر اومدی و کار از کار گذشته بود رنگ اتاقم گم شد رفت پی کارش!
یعنی همون یاسی شد...
البته رنگ آخرش هنوز مونده...اما زیر رنگش که خوبه...دوستش داشتم... ولی همچنان من هی میگم ۱ درجه تیره تر آقاهه اصرارررر میکنه که من نگران چشماتم همین خوبه!!!
اما میسی عسیییییییییییسم...مهندس جون من...بوس

محبوبه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://rembo0.blogfa.com/

فک نکن که اومدم یعنی آشتی کردماااااااااااااا نه...
این همه من بلا کشیدم تو کجا بودی آخه..هنوزم که پیدات نیست..به منم ربطی نداره کامیت خرابه بگو خوب شه...
قهر...قهر...قهر....

نه خوب...میدونم اومدی یعنی قهری:دی
خوب من که هستم...بچه جون مگه تخصیره منه که آواره شدیم؟؟؟
مگه تخصیره منه که مودم وایرلس سوخید و الان مودم آقاهه اینجا امانته فقط برای اینکه من دست از سر کچلش بردارم و صدام در نیاد و با این مودم هم فقط توی خونه ی ما میشه کانکت شد؟؟؟
درک نمیکنیا...اصلاْ همه ی بار زندگی رو دوش منه
کو این آیکون قهر؟؟؟

na3r دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ

خوب حالا چی شد اخرش؟؟
شیرینی یا حلوا

با دعاهای همیشگیه شما حتی به حلوا هم نرسید!
خنده داشت؟؟؟
دهه!

احسان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


قرار بود بیای پیشم نیومدی



بی خیال

بابا به جان این عباس آقا بقالمون اگر من نت اومده باشم و سر نزده باشم...
اما امروز میون کارها میام یه سر که نگی بی معرفتم...
میسی که میای پیشم

طاهره سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.rozasrad7.blogfa.com

سلام عسیسم
خوبی قربونت برم
کجایی

سلام علوس خانووووم
میسی...بد نیستم اگر بزارن
هستم...همین دورو ورا

پانته آ سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

آخ جون بالاخره اومدیکلی شادمون کردی بابا.گفتم حتما روزه موزه گرفتی توام که مانکن و ظریف مریف حتما نکشیدی سرم بت وصل کردن.خوب خداروشکر که سالمی.آفرین که بیت المال و رعایت میکنی.میدونی اگه دقت نمیکردی به این قضیه اون دنیا خدا با آتیش میزد به همه جات که اااااااااا با کامپیوتر مردم میری تو وبلاگت پستای زیاد میذاری.حالا کی میخواس توضیح بده بابا اینم واسه شادی روحیه روزه داراس.اصلا پاداشم داره.ولی بهرحال احتیاط واجبه.کامپیوترت درس شد تندی بیا که ما منتظریما.
راستی روزه هاتم قبول.من سر اذان واسه همه بی پناها و مهاجرا دعا میکنم.ایشالا دعامون استجابت شه توام یه خونه ای جایی واسه خواب پیدا کنی و از این کارتون خوابی خلاص شی.

آخ جوووون...یهنی منو یادت نرفته بود؟؟؟
منم همینا رو گفتما...اما کو گوش شنوا؟
درک نمیکنن دیگه...
ای دمت گرم....هی گفتم این دعاهای کیه داره میگیره ها!
آخه دارن همین جای حاضر رو هم میگیرن قراره به جاش ۱ متر بهمون بدن که ۷ نفری توی زندگی کنیم و بخوابیم و اینا...تازه اسبابامونم بزاریم... میگم حالا اگر خسته شدی میخوای یه ۲ شب دعا نکن ننه :دی
شوخی کردم گلم...
میسیییییی

na3r پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

خوب خرما را که دیگه داره که

خوب اگر جرئت داری بیا خرما بگیر
:دی

پانته آ جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

فراموش چیه بابا.دیگه کنت شدم رفت.آخرش باید بیای با لقد بندازیم بیرون.
نه خسته نمیشم.مدام برات دعا میکنم.
اگه جا کمبود تعارف نکنیا.خبرم کن.یکی از فامیلامون تازه یخچال خریده چه کارتن جاداری داره بخدا.آدرس بده مفرستم برات.دوشب توش بخوابی دیگه خونه و مادر و پدر یادت میره.خیلی باحاله.دیگه در حد کاخو ایناس.پیشاپیشم بگم که قابلتو نداره.دوستی واسه همین موقهاس دیگه

اینقدر من عشق میکنم با این کامنتای تو که عمرا اگر بدونی:دی
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مهربون خوش قلب انسان جیگر یعنی میگی بهش؟؟؟
میشه یخچالش امرسان باشه لطفا؟...به دلیل همون زیبا جادار(این مهمه هاااا) و مطمئنییتش:دی
من خراب رفاقتتم عسیییییییییس

احسان شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


لطف کردی ولی من شوخی کردم دیوونه

خیلی خوشحالم کردی اومدی

امیدوارم مشکل نت حل بشه و همیشه بیای

ممنون از حضور قشنگت

نه من میخوام ببینم مگه من هم قدتم باهام شوخی میکنی؟
نمیگی قلبم ضعیفه؟؟؟
هان؟؟؟
چشاتون قشنگ میبینه:دی

محبوبه شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://rembo0.blogfa.com/

به من چههههههههه؟
هر چی بگی بازم نمیتونی واسه غیبتت قانعم کنی...
ببببببببببببببببددددددددددددددد...

یکی بیاد جلو اینو بگیره
منو میکشه هاااا
حالا من گفته باچم
این محبوب جونی دیگه اعصاب معصاب نداره!!!

زهرا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام گلک
امیدوارم زود کامی جونت رو به راه بشه. حرف خاصی نبود هویجوری بی هوا اومدم پیشت. سربلند و شاد باشی.

سلام عسیس
میسی که اومدی
اینقد منم دلم میخواد بی هوا بیام پیشت...
کامی جون درست شد بی هوا و با هوا میاااااام...بازم میسی خانومی

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ


الهی بگردم من.. خب بیا خونه ما!!!!!!!!

باچه....
در رو باز کن اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد