من و اعصاب خرد!

به به به 

میبینم  که شرمنده اخلاق همه ی شما شدیم و هنوز هستیم و قراره فعلاْ باشیم در ختمتتون hulasmiley.gif : 39 par 23 pixels.

 

بعله... 

از اونجایی که کلا من خودم باید حدسشو میزدم،این شد که فرمودن عزیزان لب مرز،به محض اگاه شدن از تصمیم ما مرز رو بستن!!!!....جیگر مهمون نوزازیشون.... اینا اینقدر مهربون بودن و من نیمیدونستم؟؟؟....خبر داشتم هر ماه قصد رفتن میکردم که....چرا پس من همیشه از اینا بدم میومد؟؟؟....به خاطر جنگ؟؟؟...اینا؟؟؟؟....نه بابا یه چی میگیا....اینا که هی مرز میبندن کی میان بجنگن؟؟؟؟....احتمالاْ همه ی اون جنگ و شهیداش و بابای من و همه ی اونای دیگه ای از زخم جنگ و حوادث بعدش دارن دچار یه توهم فانتزی هستن ...  

 

ده!... 

اخه من نمیدونم چرا نجف و کربلا باید صاف توی عراقی باشه که....(بیب!) 

 

خوب...اینجوریاس دیگه...  

 

میدونین من امروز به چه نتیجه ای رسیدم؟؟؟ 

اینکه اون فحش بی تربیتی که یکی از دوستان هر از گاه همیشه ای به زبون می اورد در یک مورد شدیداْ در مورد بنده صدق میکند(بلا نسبت البته!dunnosmiley.gif : 42 par 18 pixels.

 

یعنی اون کاسه ی داغ تر از اش خود جنابعایمم!!!! frenchhello.gif : 42 par 36 pixels.(این چیزی گفت الان من نمیفهمم؟؟؟)  

 

حذف شد!!!! 

 

الان نظر شما هم در مورد اون فحش بی تربیتیه همین نظر منه دیگه؟ (بلا نسبتشم میزارم به عهده ی خودتون!) 

 

 

***میدونم اومدم شبیه پیره زنا غر میزنم ولی از صبح تا حالا دارم خون خونه خودم رو میخورم(درسته پانته ا؟؟؟؟...من دیگه به خودمم شک کردم والله....شدم پری خانوم...برم یه امثال الحکم بخرم

 

 

پ.ن۱:وای من دیروز شنیدم که دیه ی زن بر مرد واجب نیست و شنیدم که از قوانین اسلامه.... واقعاْ؟؟؟ چرا پس من نمیتونم اینطور فکر کنم؟؟؟چرا واسم جا نمی افته که دین برتر خدا اهل تبعیض باشه؟؟؟؟ چرا نمیتونم قبول کنم که اینا حرف خدا باشه که مرد بر زن برتره!!!!.....دیوونه نشم خیلیه هااااااا....

پ.ن3:همین دیگه...من رفتم...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
سحربانو جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

خسته نباشی دوست جون با این همه فعالیت.
حالا دیگه آش کشک خاله ته باید بهش کمک کنی دیگه:)))

من آش نخوام کی رو باید ببینم آیا؟؟؟؟؟

پانته آ شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

من هنوز پستتو نخوندم.الان مهمون داریم.فقط خواستم بگم اومدما.بذار فردا میام میخونم یه کامنت تپل برات میذارم

خوب شد گفتی...
کم کم داشت دادم در میومد:دی

محبوبه یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://rembo0.blogfa.com/

وااااااااااااااای آجیییییییییی چقد تو به فکر مردمو خانواده و این حرفا هستی..قربونت بشم من..
پس حسابی حسابی خسته نباشی..
بعدم اینکه حیف شد نرفتینااااااا..البته تو که از خدات بود..حالا میگم اگه دعامیکردین برینو اونجا هم واسم یه دعایی میکردی چی میشد؟
راستیییییییییی اون قضیه هم یادم نرفته هاااااااا..میس و اینا..تو دلم واست میزنگم..

خدا رو شکر یکی فهمییییییید من چقذه فداکارم!!!
آره...منم دلم هی هر شب زنگ میخوره...نگو توییی:دی

زهرا یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام کلگ. آره واقعا دیوونه نشی خیلیه. شیما جون میخوای به روش سوپرمن با بتمن بیام نجاتت بدم بیای با هم بریم یه جای دور که هیشکی ما رو نشناسه؟ البته پانته آ رو هم با خودمون می بریم. چون تو تنها خواهی ماند چون مجید به روش اسپایدرمن میاد و منو می بره و تو تنها میمونی. اونجا هم که دیار غریب خوب نی که یه دختر تنها باشه. به هر حال فکراتو بکن با پانته آ هم در میون بذار. بعد بقچه مونو میذاریم زیر بغلمون و میخونیم: بیا تا برویم از این ولایت من و تو ......... سربلند و شاد باشی گلک.

باشه من که پایه ام...
ا؟؟؟...مجید میاد تو رو می بره؟!!!!
خوب پس صبر کن من و پانته آ هم یه اسپایدرمنی چیزی پیدا کنیم بعد بریم...زرنگیاااا:دی

پانته آ یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

khob man khundam.faghat ye moshkeli has.man alan daneshgamo injam emkanat ru keyboardesh nadare.manam az nazare type farc kollan tatilatam va3 hamin in dafaro fingilish az ma ghabul kon sharmande:D
baba in zandayitam terekundeha.hala un foshe ke hichi 2 -3ta foshe Dgam khodam vasashun dar nazar gereftam bebinameshun beheshun migam
narahat nabash khob to kare khodeto kardi.Dg una nemifahman dste to nis ke.vali to bazam hey begu.hey hey hey.....belakhare shayad mesle un yeki ke bade 3 sal fahmidan inam dam damaye konkuresh befhaman
ah ah ah.harchi man migam in ghanuna rasman tabEze nezhadiyeo age vaghean harfe eslame az nazare man pas eslam dine kameli nis baz hame migan na to az hekmataye khoda khabar nadari.bad zartam hamechiyo rabt midan be inke khoda be zan zibayi dade be mard nadade.man akhar rabte in masaelo be ham nafahmidam.ya masalan migan chon mard nun biare khunevadas diyash 2barabare zane.pas in khanevadehayi ke marde motade o zane ye kalle kar mikone chi?yani eslam ke enghad kamele ye estesnaam nadare?!
in ghaziyeyi ke zahra goftam age 2tayi miyay berim.chon man kuftmanam nadaram che berese be spiderman

من که مردم که!!!!!
:دی

جودی آبوت سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

واقعا موفق باشی !

واقعاْ متشکرم

مموشی خانوم ... پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ

مرسی خانومی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خوااااااااااااهش

احسان پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://verona1818.blogfa.com/

حالا هی بگو دوستم
هی کیسای مناسب میان میبینن می گن این شوهر داره
ول می کنن می رن عزب می مونی می ترشی
اونوقت خر بیار و باقالی کیلو چنده؟؟
خوبی تو؟
می بینم که نرفتی
به این فکر کن اگه می رفتی آمریکاییا می ترکوندنت
قسمت بشه و بطلبه می ری
نگران نباش
بابا معلم
بابا روانشناس
همه ش بهت میاد اگه نگی شوخی می کنم
راستی
حالا می خوای بکشمت دیه ندم؟؟؟!!!!
مواظب خودت باش دوستداشتنی
فهمیدیدم مجردی!!
خواستی با زبون بی زبونی بگی من ترشیدم یکی بیاد منو بگیره!!!
من که می خوام ادامه تحصیل بدم!!
به ازدواجم فکر نمی کنم!!
توقف بی جا هم مانع کسب است!!
حتی شما!!!
ولی اگه رسما ازم بخوای شاید یه فکری برات کردم
خوشبخت باشی گلم
ببخش طولانی بود و چرت و پرتام زیاد شد


حالا تو از کجاش فهمیدی من مجردم؟؟؟
بگم آقامون بیاد؟؟؟:دییییییییییی

تو رو خداااااااااا بیا و به ازدواج فک کن:دیییییییییی
نه ... تو رو خداااااا

حالا جدی بهم میاد؟؟؟؟
خوب خدا رو شکر....ولی من که هیچ کدومش نیستم که:دی

کلارا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://my-world357.blogfa.com/


شیما چه مهربونی یعنی من یک دهم اینارو با اینکه بلدم انجام نمیدم تخصصم ریاضیه به کسی هم تا نیاد دنبالم و ناز نکشه یاد نمی دم جوجوی من قدر خودتو بدون زیاد خودتو خسته نکن

واقعاْ؟؟؟
نه...اینجوریام نیست....وقتی طرف یکی از عزیزانت باشن نمیشه بی تفاوت بود دیگه...مگه نه؟!

ملودی یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.nabze-maghz.blogsky.com


خدا بهت صبر بده خیلی هم بده
میگم بی خیال شاید نمی خوان مثل شوما خانوم دکتر شه؟
پیش من کم میایی ها؟

هان؟؟؟شایدهااااا...به این موضوع فکر نکرده بودم تا حالا:دیییییی
نههههههههههه....همین الان میام

پانته آ یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

حالا که اینجوریه منم حسودی کردم اومدم بگم عید دیروزت مبارک.
مگه من اینجوریم (مدل دستامو باید تصور کنی) که نتوینم بیام تو بلاگ شیما جونم عیدشو بش تبریک بگم؟!

ای دخمل حسود...
چه کنم که حسودساتم به دل میشینه:دیییی
میسیییی گلم

محبوبه دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://rembo0.blogfa.com/

آپم آجی..
ببخش اگه سراغی نگرفتم ازت..بهتریییییییییی؟

نبخشم چی کار کنم گل دخمل...
بهترم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد