میرم و برمیگردم!

مدت زیادی میشه که میام صفحه ی اینجا رو باز می کنم و زل زل به سفیدیاش نگاه میکنم.... 

نمیدونم چرا دستم به نوشتن نمیره... 

واقعاْ نمیدونم... 

 

گاهی دارم همینجور خوش و خرم راه میرم و توی دلم میگم وااااای زود برم نت فلان موضوع رو بنویسم و بعد بشینم بهش بخندم....اما همین که میرسم به این جناب مستر کامی عزیز انگار زبونم بند میاد... 

 

فک کنم عاشقش شدم!!!!....عاشق همین کامی درب و داغون که همیشه ی خدا این ویروسا دارن ازش بالا و پایین میرن... 

 

نه خوبم...نه بد... 

بیشتر می تونم بگم انگار هنوز نمی فهمم جریان از چه قراره... 

انگار تیو این لحظه های زندگیم تعریف مشخصی از خوبی و بدی ندارم... 

در عین خوشحالی بغض میشینه توی گلوم و در عین عصبانیت تا دلتون بخواد می خندم... 

 

نه ... میدونم... دیوونگی که شاخ و دم نداره که!!! 

 

اما این یه بار دیوونه نشدم... 

دارم خط زندگیم رو مشخص میکنم....و برای همینم هنوز یک کمی گیج میزنم.... 

 

تابستون...توی اون دوره ای که خیلی واسم بحرانی بود....تصمیم گرفتم خودم رو توی کار غرق کنم... این راه رو از دوستم یاد گرفته بودم....اینقدر خسته بشم که فرصت فکر و غصه و آرزو و اینا نداشته باشم.... 

واسه همینم گیر دادم که می خوام برم طرح!!!!.... 

بعد از اونجایی که شانس من بیداد می کنه ییهو ساعت اداری از ۲ به ۴ تغییر کرد و پدر پدر جد بنده اومد جلوی چشمم بندری زد!!! 

 

گفتم:چشمم نرم دندم کور.... 

اما غمام که یادم نرفت هیچ، به رو به قبله خوابیدن و تقاضای مرگ کردن و اینا رسیدم... 

 

چشمتون روز بد نبینه اما عمراْ اگر منو سربازی میفرستادن اینقدر حرص می خوردم!!! 

 

حالا که فهمیدم طرح رو دوست ندارم و واسه این کارا ساخته نشدم نمیزارم برم به درد خودم بمیرم.... 

 

حالا که احساس علاقه ای دارم نسبت به قبولیه فوق...حالا که واسم مهم شده....اینا شدن کاسه ی داغ تر از آش و دست از سرم بر نمیدارن.... 

 

خلاصه که حال و روزم معلوم نیست... 

یه ثانیه خوبم یه ثانیه غر می زنم یه ثانیه قهرم و ثانیه ی آخر دارم به خودم و دنیام می خندم... 

 شایدم دلم می سوزه.... 

 

همه ی این صغرا کبرا ها رو چیدم که بگم یه مدتی نمی نویسم....احتمالا شما ها رو هم در سکوت دنبال می کنم...میگم احتمالاْ چون ممکنه نرسم بیام اصلاْ.... 

چراش رو نمیگم چون درست نمیدونم... 

 

اما....یک کم از این دنیای مجازی هم دلگیرم... میخوام یک کمی فاصله بگیرم... 

 

چند روز پیش اتفاقی افتاد و صحبتایی از یه فرد عزیزی شد که دلم خیلی گرفت... خیلی... 

از بعد از اونم هر چی اومدم بنویسم که یعنی یادم بره همه چی اما بدتر شد... دیدم نمیتونم هیچی بنویسم... 

 

واسه همین امروز دیگه تصمیمم رو نهایی کردم... 

میخوام یه مدت تووو لاک خودم باشم...هم باید ها و نباید های دنیامو شکل بدم هم مسیرم رو مشخص کنم هم یک کمی فاصله بگیرم تا یادم بره و بعد دوباره برگردم...پر انرژی تر... 

 

نوشتن اینا واسم سخته... 

انگار قراره یه چیزیم بشه و برم و دیگه بر نگردم....اما مگر اینکه بمیرم و برنگردم! 

 

دلم الان گرفته.... 

حیف که مطمئنم لازمه واسم... 

 

اینجا رو عجیب دوست دارم...نه به خاطر چیزایی که توش نوشته شد.... 

به خاطر همه ی نگفته هایی که توش نوشته نشد اما خودم اونا رو بین خطوط ساده اش پیدا می کنم و احساسشون میکنم... 

اینجا رو دوست دارم چون خندیدن رو از یادم نبرد حتی اگر با اشک نوشتم... 

 

اینجا رو دوست دارم چون یاد یه خاطره رو به امروزم گره میزنه....چون....هنوزم فراموش نکردم.... 

 

 دلم میخواد دوره ی این دوری کوتاه باشه... 

خیلیییی کوتاه... 

 همگی شاد باشید و موفق 

دعام کنید 

 

پ.ن: یعنی لازمه بگم اسمایلی ها عزای عمومی هستن؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
javad دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://ultralink.orq.ir/

با سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری تبادل لینک میکنم منو با نام ..::Iranian Shoping & Fun::.. وبا لینک www.mj-shop.ir لینک کنید برای ثبت لینک خود به این آدرس مراجعه کنید
http://mj-shop.ir/feedback.html
********
به فکر سلامتی قد و فرزندان خود باشید افزایش قد 100% تضمینی
http://www.mj-shop.ir/modules.php?name=Products&op=details&iid=2
********
فیلم زیبای اره 1تا 6 برای سفارش با شماره 09329638694 تماس بگیرید



بزرگترین لینک باکس ایرانی
شما دوستان عزیز با گذاشتن کد لینک باکس در وبلاگ خود به طور چشم گیری بازدیدهای خود را زیاد کنید اگر می خواهید در دنیای اینترنت ماندنی باشید باید تبلیغات کنید
ما به شما ultralink را معرفی میکنیم
بعد از گذاشتن کد لینک باکس در قالب وبلاگ خود لینک خود را ارسال کنید بهد از برسی لینک شما در باکس ثبت می شود
آدرس باکس http://ultralink.orq.ir
منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم

سحربانو دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پانته آ سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ

طبق معمول الان وقت نیس بخونم جواب بدم.فقط بدون هرروز چک میکنم بلاگتو:)
فردا میام کامنت خفن میذارم.
فهلا...

پانته آ جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام شیما جونمی
توام رفتنی شدی؟!
هییییییییییییییییییییییی
من که کلی کلی دلم واست تنگ میشه
اگه از این قضیه طرح جون سالم بدر بردیو بعدشم تونستی بیای
سری بیا از اون پست باحالات بذار که ما منتظریم همینجوری
ینی اگه فک کنی از جلو در بلاگت میریم کنار نمیریم که
ولی به قول خودت یه مدتی تو لاک بری بد نیس
شاید به نفعته
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی
دوست نتیت که خیلی به یادته
پانته آ

(میدونم که الان تو دلت گفتی این بود اون نظر خفنی که حرفشو زده بودی؟؟!؟!؟!؟! ولی شرمنده دیگه یهو غمگین ناک شدم نشد بهتر از این بنویسم)

محبوبه یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://rembo0.blogfa.com/

مرسی آجی..ممنوووووووون..
دیشب ۴۰منبر بودیم..یادته؟پارسال توضیح داده بودم چیه..
کلی واست دعا کردمو واست شمع انداختم تو آتیش..

احسان سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com/


نه خودم فهمیدم عزای عمومین!!!



ااااا
اینجارو
همه اومدن!!!!

خوبی شیما
دلم برات تنگ شده بود
نمیای اونورا
با اسمایلیات رفتی عزای عمومی نکنه؟؟!!!

اینجاااااااااااااااااااااا رو ببین چه خبره....
بچه ها عزای عمومی اینجا نیستاااااااااااااااا:دی

مرسی...
منم دلتنگم...دلتنگ نوشته های شما...نوشتن خودم...
اما این سکوت برام لازمه...
زود میام...زودتر از اون که منتظرش باشید

زهرا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

دلم خیلی برات تنگ میشه اما واسه اینکه میخوای به آرامش برسی تحمل میکنم. امیدوارم که بتونی اونقدر به آرامش برسی و برنامه هات مرتب بشن که بتونیم دوباره از حضور خوبت استفاده کنیم.

با یه دنیا آرزوی خوب دوست تو
زهرا.

ممنونم زهرا جان
لطف داری
خیلیی بهترم این روزا...
اما هنوز هم باید صبر کنم...
دعام کن گلم
همیشه شاد باشی

ملودی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.nabze-maghz.blogsky.com


من بودم
و خواهم بود
حتی اگر تو نباشی
زودتر بیا شیما جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد