کمک!!!

ذاتاْ آدم تنوع طلبی نیستم!  

کاملاْ هم بر عکس....بیشتر مواقع دیده میشه که یه جور ناجوووور به چیزایی که دارم گره می خورم...تا حدی که شاید باورم نشه روزی بتونم نداشته باشمشون.... کلاْ به هر چیزی واسم خاطره بسازه وابسته میشم....این خصلت گاهی مواقع خوب و در اکثر مواقع هم مصیبت بزرگیه.... 

 

این موضوع هم شامل آدما میشه هم مکان ها...هم گاهی لباس ها آهنگ ها و حتی این نوشته ها....واسه همینه که الان چیزی حدود ۱ ساعته نشستم زل زدم به این وبلاگ بی زبون و یه دستم میره به سمت کیبوردم که بزنه همه چی رو حذف کنه و اون دستم سفت میزنه رو این دستم....خودتم خود درگیری داری بی خود جو نده لطفاْ .... من حالم خوبه!!!! 

 

حالا این قضیه ی حذف هم همچین قصه ی طولانی ای نداره....فقط دیدم یک کم  سخته تحملش!!!....نه که دوستش نداشته باشم....یاد یه خاطره هاییه که شاید الان دیگه نخوام به خاطرشون بیارم و همین خاطره هه هی نمیزاره من با خوشحالی بنویسم.... 

 

در عین حال دیدم دلم نمیخواد تغییر مکان داشته باشم....و اینکه نمیتونم هم کلاْ قیدشو بزنم.... نیاز دارم گاهی بیام و حرف بزنم.... و بشنوم....درسته اون طرف هم می نویسم اما نوشته های اون طرف فقط درد های دلمه و منتظر شنیدن چیزی از کسی نیستم....اما اینجا انتظار شیرینی دارم و این حس رو دوست دارم.... 

 

خلاصه این همه مقدمه چیدم که بگم احتمالاْ یه تغییراتی میدم به اینجا.... الان دقیقاْ نمیدونم چی و تا چه حد....خوشحال میشم اگر همراهیم کنین و اگر پیشنهادی هم دارید بهم بدید.... 

 

آخرشم اینکه هم اکنون نیازمند یاری ....(رنگش تحریم بود خو!)تان هستیم! 

 

پ.ن: کلاْ امروز فهمیدم معنای دقیق تلافی چیه.... و فهمیدم جواب من فقط یه لبخنده....حالا چه فرق داره تلخ یا شیرین! 

 

پ.ن۲: کسی اسمایلی جونای منو ندیده....از راه عزای عمومی بر میگشتن فک کنم راه رو گم کردن!

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام خوبی؟؟؟
وبلاگت عالیه حرف ندارم
دمت گرم

؟؟؟

زهرا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام شیما گلک خودم
خوبی؟ سلامتی؟ چه خوب شد که دوباره اومدی نوشتی.

یه وقت بدجنسی نکنی بزنی این وبلاگو حذف کنی هاااااااااا

شیما میخوام امروز یه چیزی بگم شاید برات جالب باشه. چند وقت پیش داشتم مطالب وبلاگمو از اول میخوندم وقتی اولین پست رو باز کردم و قسمت نظرات رو نگاه کردم دیدم اولین کسی که واسه اولین پست وبلاگم نظر نوشته تویی. میگی نه برو خودت ببین. برام خیلی جالب بود و تعجب کردم چرا تا حالا حواسم به این قضیه نبود.

راستی این نظر اولیه رو من ننوشتم هااااااا خودت که میدونی من همیشه میگم شیما گلک. هر گونه اسم دیگر تقلبی بوده و پیگرد قانونی دارد یا نه؟

به هر حال بهترین ها رو برات میخوام گلک

واااای راست میگیاااااااا
پس گفته باشم من اولین کسی هستم که شیرینی میخواماااااا....
شیرینیه عروسیتون گفتم...
دارد....به جان بقال سر کوچه مون دارد...
منم همین طور عزیزم

سه کنج سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://3konj.blogsky.com

سلام
قشنگ مینویسی ساده و دل نشین
بسر منتظرتم
بای

ممنونم

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی؟؟
فکر خوبیه.. به نظرم برای روحیه ت هم خوبه. نیاز داری به یه تغییر کوچولو.. اما چجوریش رو دیگه باید خودت ببینی که چی راضیت می کنه.
به هر شکل هرکاری که بکنی وبلاگت گله!
مواظب خودت باش عزیزم.

مرسی که همیشههههه بهم یه عالمه حس خوب میدی عزیزم...

سحربانو سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

شانس آوردی که حذفش نکردی وگرنه با من طرف بودیااااااااااااااا:)

اره دیگه....یادم که افتاد دیگه جرئت نکردم حذفش کنم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد