بدو بیا بازی

سلاملیکم 

فقط اومدم به صَرف بازی ای که ساسا گل مگلی دعوت کرده شوما رو به خوندن این پست مستفیض کنم،اما تصمیم دارم در ادامه و تشویق تولید داخلی یه بازی جدید بدم بیرون،باشد که همه ی دوستان خودم دعوتن....قصد هم فقط بازی نیست مگه بچه ای شوماااا؟؟؟ دهه....  

 قصد کمک به خود جنابعالیمه که به جواب سوالای شما بسی نیاز دارم....الان یاری سبز نکنی پس فردا که نیازی ندارم می خوای چیکار کنی هاااان؟؟؟؟....خودمم میدونم اعصاب ندارم!!!! شوما هی به روم نیار

 

اما اول بازی: (سوالا رو نمیشه فاکتور گرفت؟...سخته که)  

۱.دلیل عنوان وبلاگم این بود که قرار بود اتفاقات روزانه توش ثبت بشه....روزهایی که موندگار نیستن و دارن میگذرن....اصولاْ خیلی بهش فکر نکردم تا یه اسم توپ پیدا کنم که حالا یه هدف خاص داشته باشم اما در اون صدم ثانیه ای که قبل تایپش توی سیستم بلاگ سکای زمان داشتم همین فکره از ذهنم گذشت....حالا مشکلی دارید مگه با اسمش که می پرسید؟؟!!!!..... 

 

۲. حالا اینجوری می خوای مچم رو بگیری که نامم مستعاره یا واقعی؟؟؟ زرنگ کجایی شوما اون وقت؟؟؟..... دوستای گلم جوابش رو می دونن....توضیح واضحات ممنوع 

 

۳.خوب قبلا خیلی اهل وبلاگ خونی بودم...اما الان یک سالی هست که نمیرسم در نتیجه به لینکام محدودم....و البته معمولا هر کسی توی لینکام قرار نمیگیرن و اینایی که هستن دوستای عزیزم هستن و همیشه می خونمشون....اما اونایی که هر روز چک میشن:گیلاسی(بدجور دوستش دارم و البته هیچ وقت واسش کامنت نمیزارم)،اتفاقات روزانه(نگرانشم و سالهاست قصه شو دنبال می کنم و بازم بی کامنت)،تینا(عاشق شخصیتشم بدجووووور،المیرا(آخ که شیطنتاش و این قصه ی عروس شدنش نمیزاره هی نرم ببینم دیگه چه خبر )،ساسا (مردادیا عاشق هم دیگن...شایدم از بس خودشون رو قبول دارن) و یه وبلاگ ویژه هم که مموشی خودمه که اونم چند سالیه می خونم و بسیاااار دوستش دارم....سحر و محبوبه هم که دیگه کلاْ از حد رابطه ی مجازی در اومده و هر جا گیر کنم دوستای گلم هستن و الان ۲-۳ سالی هست که تنهام نزاشتن....  

 

۴.آخرین پست وبلاگ اصلیم بدجووووور به دلم نشسته اینقدر که الان هی می خوام یه چیزی بنویسم اما دلم نمیاد ....اونایی که دارن میدونن کجا رو میگم و اونایی که ندارن اگر خواستن بگن تا خصوصی ادرس بدم(اینقدر که من کارام پنهانه از همه جز خواجه حافظ همه خبر دارن فک کنم!!!) Arabic Veil

 

۵.خوب راستش....گاهی نظر خواهی کردم اما نه در مورد چیزای خیلی خاص....معمولا به زندگیم ربط نداشته بیشتر نوشتم تا آروم شم....اما مطمئنم پیش میاد روزی که بیام و از دوستام کمک بخوام و دوستام اینقدر مهروبنن که همیشه صمیمانه کنارمن و اینو دریغ نمی کنن.... تک تکتون رو خیلی قبول دارم(حالا هندونه ها رو بزار زمین حتما اهداف پلیدی داشتم که ازتون تعریف کردم دیده

  

حالا سوالای بنده: 

۱. ۷ صفت خوبتون 

۲. ۷ خصلتی که دوست دارید تغییرش بدید 

۳. ۷ تا از خصوصیتی که مرد ایده آلتون باید داشته باشه 

۴. ۷ تا از خصوصیاتی که مرد ایده آلتون نباید داشته باشه 

۵. بهترین تفریحتون کجاست؟با کی؟ چطور؟ 

۶. ۷ تا خصوصیتی که اگر دختری داته باشه باهاش دوست نمی شید 

۷. ۷ تا خصوصیتی که اگر مردی داشته باشه اونو بد میدونید 

۸. ۷ تا جذابیت اولیه برای مردی که دوستش دارید 

۹. بین منطق و احساس گیر کنید کدوم طرف میرید؟؟؟ 

۱۰. برای عشق تا کجا میشه از خود گذشت؟؟؟ 

 

 

حالا همه ی شما به این بازی دعوت که هیچ مجبورید!!!!.....زورم زیاده دیگه مادر جان... 

 گذشته از شوخی....منتظر جواباتون هستم چون نیاز دارم....خبر دارید دیگه.... 

 

دقت کردین چه نازم من؟ 

 

بچه ها یه سوال دیگه....این کجا داره میره؟آیا؟

نظرات 8 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

ساسا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://sasaodida.blogfa.com

شیمایی چه خبره این همه سوال...بعدشم این سوالا کلی فکر میخواد من که الان تعطیلم...
بوس برای مردادیه من..بوسسسس

حمید دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.hamid333.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز :
وبلاگ جالبی داری به وبلاگ من هم سر بزن .
خوشحال میشم وبلاگ منا لینک کنی .
منا با نام (دنیای اس ام اس تازه جدید عاشقانه) لینک کن
ممنون
[گل]

چشم

سحربانو سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

قربونت برممممممممممممممممم:)
چه سوالای سختی دوست جووووووون.

خوب هیجانش به سختیشه دیگه

المیرا سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://limonaz.blogfa.com

تو پسته بعدی حتما"شرکت میکنم.اون بازی شیما درآوردی هم خیلی بسیار سخته.ولی من به بزرگواریه خودم انجامش میدم

بزرگواریتو بخورم من

محی خانومی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

چه نازی تو؟آجی تو رو خدا یخورده خودتو تحویل بگیر..اون اسمایلی آخریتم آقاییته که داره میاد دنبالت..
سوالاتم خییییییییلی سخته..کلی فکر کردن میخواد که الان از عهده من خارجه..لااقل این هفته..میدونی که؟این هفته سرم شلوغه دیگه
برم داستانتو بخونم..

همون!من گفتم چرا نرسیده هنوز ها....نگو داره با خر میاد
کشتیمون هاااا....توجه داری که

~دختر بهـــــار~ سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://baharzibast.blogfa.com

میشه یکی در میون جواب بدم؟؟
بهترین تفریح اولیش که مسلما کنار دریا بهدی قدم زدن زیر بارون. کلا طبیعت زیاد دوست دارم.
از خصلت هایی که دوست دارم تغییر بدم اینه که انقد حساس نباشم. دیگران گاهی بیشتر از خودم واسم مهم می شن که گاهی اینجوری باشی خوب نیست دیگه... گاهی اوقات بد بین میشم. جدیدا یه خصلت بد دیگه که پیدا کردم و مربوط به همین ۱ماه اخیر اینه که زود داغ میکنم داد میزنم
از خصلت هایی که مرد ایدهآل باید داشته باشه این که در عین حال که ظاهر مغروری داره خشک نباشه شوخ طبع هم باشه. اجتماعی باشه. مهربون و دلسوز باشه و ...
فکر میکنم با تمام اثری که احساس روی من داره اما تلاش میکنم و خودمو میکشم که سمت منطق برم.
نمی دونم شاید مرز نداشته باشه عشق اما عشق منطقیییی.
زیاد جواب سوالام اما فکر کنم خسته میشی بقیه اش باشه بهدناااااااا

عزیزم من که خسته نمی شم اما هر کدوم اینا که گفتی باید ۷ تا می گفتیاااااا....دودر کردی الان؟؟؟؟

زینب چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/

شیما جون میخواستم فرار کنم ولی جون مجازات شدن نداشتمبدون مقدمه میگم که سرت درد نگیره حالم اصلا خوب نیست!
۱)مهربون بودن خیلی زیادم.فداکار بودنم.بیش از اندازه دلسوزیام.صادق بودن بیشتر اوقات توی زندگیم.و...
۲)حسادت.بدبینی البته مواقعی که صداقتو از طرقم نمیبینم.اینکه به جای دردودل بیشتر اوقات میریزم تو خودمو داغون میشم و میشکنم.حساس بودنم که خیلی زیاده.و...
۳)عشق یه عالمه.صداقت.وفاداری.گوش کردن به دردودلام بدون غل و غش و با تمام محبت و عشقی که بهم داره.بهم توجه کنه که حتی کوچکترین تغییراتو زودتر از همه تو من ببینه.و...
۴)اگر هر کدوم از خصوصیات سوال قبلو نداشته باشه دیوونه میشم.+غرور و خودخواهی که توی عشق هیچ جایی نداره...همین.
۵)فقط کنار دریا کنار اونی که دوسش دارم یه عالمه و اونم دوسم داره یه عالمه تنهای تنها.من عاشق شمالم و حتی اگه تنهام باشم اونجا بازم آروم میشم.
۶)از خودراضی بودن...و...خانومی حالا اینو ولش کنیم
۷)دروغگویی.دروغگویی.دروغگویی.دروغگویی.دروغگویی.دروغگویی.دروغگویی...
۸)قد بلندتر ازمن.چشمایی که بتونم توشون همه ی حرفاشو بخونم.اگه عاشقش باشم زیبایی و غیره واسم اصلا مهم نیست!
۹)احساس...
۱۰)تا جایی که بدونم ارزش از خود گذشتنو داره!

گفتم .... راحت شدی؟
دوست دارم...فعلا!

ممنون عزیزم که نوشتی....کلی مورد به لیستم اضافه شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد