بعدا می نویسم!

دیروز تمام عصر تا شب رو با مستر بودم...

اینقدر بی جنبه بازی در آوردم که جای شما بسی خالی بخندید

و اینقدر خوش گذشت که باز شب تا صبحش بنده بیدار تشریف داشتم 

و باز اینقد توی حس و حالشم که حتی نمی تونم بنویسم.... 

یعنی کافیه 2 ثانیه فکر کنم که چی شد بعد 2 ساعت به رو به رو خیره شم!!!! 

 

در نتیجه بعداً همین جا خواهم نوشت آنچه گذشته شد را!!!! 

 

پ.ن:میشه یه اسم مستعار پیشنهاد بدید....خودم هنگم....نمیخوام با اسمش اینجا بنویسم و نمیخوام همه ی پستام رمزدار باشه خوب

نظرات 6 + ارسال نظر
محی خانومی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

آجی میگم میشه یه لطفی بکنی؟
هر وقت آپ کردی یه میس بنداز واسم بدونم باشه؟آخه هی عقب میمونم..
بعدم اینکه چرا اون پست به تو مینویسم! باز نمیشه؟رمزش فرق میکنه؟

آره...رمزش فرق داشت اما رمزشو دیگه بر میدارم
باشه گلم خبر میدم

یکنفر دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://myword.blogsky.com

خانمی

اسمش را همین بزار مستر .

دلم میخوادبدونم تو زندگی من (۱۵) چی نوشتی . پسورد بهم می دی/

مرسی

آخه مستر خیلی رسمیه...نه؟

mahmood دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

جداْ؟؟/

سحربانو دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

عشق مننننننننننننننننننننننننن . خیلی واست خوشحالم. جای من خالی بود کلی اذیتت کنم دوستمممممممم. به نظر من اسمش رو بذار مهلبون:)

آره...باحاله هاااا....واقعاْ که خیلی مهلبونه
میسی سحر عزیییییییییییییزم
دوستت دارم هوارتا

نـــیــــلــــوفر دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://890304.blogfa

شیما خوشحالم که خوشحالی
برام دعا کن دوستم
سر اسم هم فکر میکنم بهت میگم

توی تک تک اتفاقاتی که این روزا اتفاق میفته و همه ی حس های خوبش به یادت بودم و هستم نیلوفر
و عجیب آرزو می کنم به زودی شاهد یه عشق بزرگ و یه وصال ابدی برات باشم....
تلخ بود اون چیزی که گذروندیم اما امیدوارم شادیه بعدیش اینقدر قوی باشه که همه ی گذشته جلوش رنگ ببازه....

زینب دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/

خانومی هر اسمی خودت دوست داری حالا چرا اسم اصلیش نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه به ذهنم چیزی نمیرسه
فکرامو میکنم بهت میگم
امیدوارم هیچ وقت دیگه شادی از زندگیت پر نکشه...آمین
فعلا!

گفتم کمی کارگاه گجت بازی در بیاریم همه نفهمن کی به کیه اینجا
منتظرماااا....زود فکر کن....
ممنون دوست عزیز من....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد