شما به قسمت اعتقاد دارید که؟؟؟ 

 

این دومین باره که دارم یه متن بلند بالا رو می نویسم و به ارسال نرسیده کامی جان منو با دیوار یکی میکنه....قسمت نیست دیگه جان من....حالا هی من اصرار کنم....هی خودزنی کنم... هی بگم هر کار بخوام می تونم بکنم....نمیشه که....بلاخره اینم باید یه جور روح بنده رو به عزی جون پیوند بزنه یا نه؟....حرفا میزنی شوما ها.... 

 

بی خیال.... 

 

فعلا مدتی نیستیم.... 

نه خیلی طولانی.... 

اما بهر حال نیستیم.... 

 

(هیچم معلوم نیس قهر کردیم!!!!)

نظرات 10 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟

محی خانومی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

ااااااااااا!!!!!!چرا آخه!!!!!!!!!!!؟

چون دیوونه اس هی هر چی من می نویسم می خوره

ستایش یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ http://setayesh87.blogsky.com

دوستم بیا قول می دم این دفعه نوشته ت رو نخوره اینجا:)

نمیشه باید ادبش کنم بچه ی بد رو...

ساراوسعید سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

میخوای بریم دعوا؟؟؟
اصلا میخوای ازرو زمین نیستش کنیم؟؟
شمانروجایی دیگه.

آره.................بیا بلیم....هیجان دوس دالیم بسیاااار

محی خانومی سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

خب تو wordبنویس..هی سیو کن که اگه بخواد بخوره ضایع شه..

بیشتر بنده ضایع می شویم تا ایشان

محی خانومی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

توجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
خوبییییییییییییییییی؟

اومدم دیگه
....
اما فعلا نمی نویسم

مموشی ... پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://jirjirakeman.blogfa.com

کجا بیا من وساطت میکنم بیااااااااااااا

پس کجاااااااایییییییییییی؟؟؟

تینا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

تو عزیز دلمی خوشگل خانوم.... همیشه به یادتم و پرم از دعاها و آرزوهای خوب برای تو... دوستت دارم

نیلوفر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

شیما من رمز ندارم

رمز که تغییر نکرده

نیلوفر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.niloufar700.persianblog.ir

اما از خدا میخوام مشکلت هرچی که هست جاش رو با یه سورپرایز عالی عوض کنه عزیز دلم
خدا همین نزدیکیهاست

کامنتتو که خوندم یهو یه حس خوبی توی دلم پیدا کردم
کلمه ها گاهی ساده ان گاهی زیاد شنیده می شن اما یه وقتایی بعضیاشون بدجووووور به دل میشینه
ممنون دوست گل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد