برای م عزیز:

وسط این حال و روز و میون معرکه ای که نمیدونم من ساختم یا دنیا ساخته 

فعلا یه آکولاد بزرگ باز می کنم و می خوام اینجا در حضور جمع کوچیک خوانندگان خودم 

یه عذر خواهی بزرگ از یه شخص خاص داشته باشم! 

 

م.... عزیزم 

اینجوری خطابت می کنم که بدونی هم واسم مهمی هم حواسم بهت هست  

اما متاسفانه تو همیشه راه من رو برای حرف زدن و جواب دادن بستی 

  

جواب حرفات رو که یه جوری خصوصی بهت میگم 

 

اما خواستم اینجا و در ملا عام بگم که اگر ناراحت شدی ازم ببخشید 

این همه آدم رو هم ضامن میگیرم که دلت بسوزه و دیگه ببخشی دیگه!  

 

خوب حالا آشتی شدیم دیگه مگه نه؟؟؟ 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

م.. عزیز ببخشش دیگه.

م.... ببین لیلی هم واسطه شد دیگه هااااا....

بارون خورده .. ! شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://Baroonkhorde.Blogsky.com

آشتی شما را آرزوسست ..

بسی متشکریم از حضور سبزتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد