صفر مطلق+۷

آدم خجسته ای مثل من نه غماش ساعت و ثانیه ی مشخصی داره و نه البته شادیاش! 

 

کلاْموجود عجیبی هستم در نوع خودم بی نظییییییر! 

 

....... 

میام و بعد اضافه میکنم علت جملات مشعشع گونه ی بالا رو!

نظرات 2 + ارسال نظر
محی خانومی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

خوبییییییییییییییییییی؟
روزی چن تا چن تا آپ میکنی شوما اونوقت؟
کلا حساب از دستم در رفت که از کی نخوندم..
قالبتم که مشکی نمیشه خوند متنو..خواهشا میشه تو انتخاب این قالب تجدید نظر بشه؟

شما کلا انگار امروز شاکی بودیاااا
هر چی از دستمون برسه آپ می کنیم دیگه
والله قالبه که واسه خودم مشکلی نداره چیشو نمیتونی بخونی؟
فونت خط که روشنه که؟؟؟!!!
فعلا یه مدت تحملش کنید تا یه چیزی که به همین حد دوست داشته باشم پیدا کنم!....هنوز وقت نکردم

لیلی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

اون بعدا کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد