حرف هایی برای دلم!

 

 

 

 

  

 

  

 

و این هم عیدی عید غدیر ۸۹ بعد از گذر ۱ سااااال.... 

 

 

 

پ.ن:اگر نمی توانی زخم روی دلم را مرهم باشی،نمک هم نباش! 

 

پ.ن۲:عید همگی مبارک باشه

نظرات 4 + ارسال نظر
ramin دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://ghoghnooschat.com/

سلام!
آموخته ام اگر کسی یادم نکرد او را یاد کنم شاید او از من تنهاتر باشد
دوست عزیز ما چت رومی زدیم و دوست داریم که تمام آدم های مهم ایرانی به
اینجا بیایند و جمع دوستانه و پر از نشاط را به ارمغان بیاریم!دوستان شما ، منتظر
شما هستند . به امید پیروزی شما دوست عزیز!
.دوستان تو این چت روم آدمای متفکری جمع شدند ودوست دارند شما هم به
جمعشون بپیوند ید. از طرف من، همه دوستاتون رو دعوت کنید امیدوارم دوستای
خوبی برای هم باشیم
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
دوستانی که با تبادل لینک موافقند به تبادل لینک رایگان ققنوس برند
با تشکر مدیر چت روم

http://www.ghoghnooschat.com/linkestan/ تبادل لینک رایگان چت روم ققنوس

http://nicefun.ir/anjoman/ انجمن ققنوس

لیلی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

عزیزم عیدت مبارک.
توهم که زدی خاطرات...

زینب سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام خواهری عید توام مبارک باشه
گلا خیلی قشنگن...

رازقی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

چقدر درک کردم غم این پست رو...
همه رو خوندم ... نمیخوام چیزی بنویسم. دوست دارم ببینمت. اونقد برام عزیزی که از حجم بزرگ اندوهت دلم گرفت... درست به قدر دل گرفتگی های این روزهام ه تو خوب میدونی... به زودی با هم قرار میذاریم...
بازم ممنون بابت همه چیز...


ممنونم عزیز دلم....ممنونم به خاطر لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد