صفر مطلق + ۱۷

مرد:خودت بگو جریمه ات چی باشه؟ 

زن:فکر نمی کنی الان وقت حمایته نه جریمه؟ 

مرد:نه!....یا خودت بگو جریمه ات چیه یا من میگم...اگر من گفتم نمیتونی تغییرش بدیا 

زن: خوب؟....چرا باید جریمه ام کنی؟ 

مرد:چون ایستادی اونجا و من این طرف به خاطر تو بدنم داشت می لرزید 

زن:.... خوب بیا اینجوری جریمه ام کن که بهم محبت کنی 

مرد:این جریمه است آخه؟ 

زن:آره با پارتی بازیش! 

.... 

 

مرد: اینم جریمه ات 

       باید ۱ ماه 

      هر شب راس ساعت ۱۰ 

      عاشقانه ترین اس ام اس رو 

      برای من بفرستی 

      اگر یه شب به هر دلیلی 

      اینکارو نکنی 

      اونوقت من میدونم و تو 

 

زن:.... مرسی که اینقدر مهربونی....مرسی که ته ته همه ی خواسته هامی.... ببخش که من واست کمم...ببخش! 

 

 

.......................... 

 

پ.ن: خواستم این مدلشم بزارم که یادم بمونه همه ی زوج ها هم اون مدل پایینی نیستن.... بعضی هاشونم هستن که در عین دعوا کردن به یاد هم میارن که خیلی همدیگرو دوست دارن و اگر دعوایی هم هست به خاطر همون دوست داشتنه است.... خدا زندگی هر دو نوع زوج ها رو به خوشبختی برسونه.... 

 

پ.ن۲:به سلامتی خدایی که این روزا شهر ما رو غرق عشق خودش کرده و همه جا رو نو نوار کرده....مرسی واسه بارون قشنگت .... مرسی واسه حضورت....مرسی واسه اینکه عاشقانه باهامونی خدا جون

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

عشق بازی خدارو بابنده هاش میبینی؟؟خداروشکر.
خوبه هردوجنبه رو میبینی هم زوجای این مدلی وهم اون مدلی.حالا ماخوش بین باشیم ازدواج کنیم یابدبین وازدواج نکنیم
؟

هوم؟
بودن یا نبودن....مسئله اینست!!!!

زینب دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلااااااااااام...
چقد قشنگ فکر میکنیااااا خواهری جون!!!
اینجام ۲روزه بارون دوباره شروع شده...هورااااااااااااااااااا
به یادتم عزیز!

شما بیشترررررر....
ما بیشتررررررررررررررررررررر.....

ندا-آسمون ریسمون پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://caffi88.blogfa.com/

چه زوج باحالی...از این مرد خشنا نصیب ما هم بکن.

جاااانم؟؟؟؟
خشن دوست دارید؟؟؟؟

رازقی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://myamorousdays.blogfa.com

جالب بود...
آره این روزا هوای شهر خیلی زیباست...
آرزو میکنم روزگاری مثل این قصه که اینجا نوشتی رو تو خاطرات خودت بگی...

....

لیلی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

کجایی دختر؟چرانمینویسی؟

نوشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد