صفر مطلق + ۵۶

گویا روی دور خونه ی ما داره می گرده!!!! 

 

پای داداش بزرگه هم امروز شکست و از بس بی آزار و صبوره این پسر توی درد!!! ما الان فهمیدیم که ای بابا جدی بوده و شکسته!!!! 

 

 

یه فشار روحیه سنگین روی خانواده ی ماست....که مدام داره بد تر هم میشه 

نذر کردیم....قربونی کردیم اما بازم گویا ادامه داره.... 

 

شروعش با دانشگاه من بود و از اون روز تا حالا ادامه داره....زندگیه دیگه...گاهی این رو گاهی اون رو.... 

 

مسئولم بهم میگه وقتی مشکلات میاد باید یکی دو نفر تکیه گاه عاطفی باشن تا وضعیت به ثبات برسه و از اون دو نفر یکیشون باید تو باشی!!!! 

 

من؟؟؟ 

خیلییییی خسته ام اما....می خندم و مدام دارم میگم وقتی از این دردا بدتر هست گله نکنید!!!! ولی منم حس تلخی که توی خونه هست رو می فهمم!!! 

 

دیشب...... 

خاطره ای ماندگار شد! 

 

راستی....رای هم دادیم....!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://mmb1376.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین.
پای برادرتون شکسته؟آخی .ایشالله زود تر خوب بشن.شما هم هیچ وقت نا امید نشین.شاد باشین.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید

لیلی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟
عزیزم هرروز صدقه بده.

زینب یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خواهری جوووووووووووونم...
دلم تنگیده بود برات خیلییییییییییییییییی..
بوسسسسسسسسسسسسسس...
ایشالا خیره..شاید حکمتی داره شیما جونم...
اسپندم زیاد دود کنید تو خونه شاید چشم و نظره...
ما هم رای دادیم...
دوست دارم خواهری...

سلام عسیسم....منم همین طور....
حتما همین طوره....
چشم
پس همه با هم تحقیراسیون رو انجام دادیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد