صفر مطلق+ ۵۹

 *** این پست کاملا دخترونه اس....حوصله ندارید نخونید

 

دیشب بلاخره طلسم شکست و با دوستم مائده رفتیم خرید.... 

اولش رفتیم من یه ۱۰ تا کارت تبریک عید خریدم برای کلینیک....بعدشم رفتیم سیتی سنتر.... بیشتر از بقیه ی مراکز خرید اینجا رو دوست دارم... 

هیییییی به دوستم میگفتم منو بسیار کنترل کن که نرم زیاد توی مغازه ها و گرنه همه چی می خرم الا اونایی که واسشون اومدما.... 

 

اول از همه یه تاپ خوشگل برای دختر خاله گرفتم که آمریکاس و نیومده و کلی جاش خالی بود.... به اضافه ی یه ست سرویس نقره که مامان واسش گذاشت و یه تل خوشکل که چون موهاشو همیشه باز میزاره مطمئننا خیلی به دردش می خوره! 

 

بهد دوست جونی هم یه تاپ مجلسی ناز خرید که خیلییییی دوسش داشتم  

 

بهد رفتیم و چند تا عطر و ادکلن بو کردیم اما به تفاهم نرسیدیم و قرار شد بعدا بریم بخریم...البته من ۲ تا ریمل هم خریدم....چون اون بار بهم گفتین مارکشو هم بنویسم بگم که من ریملم همیشه اورآل ه.... اما مدلای مختلفشو دارم....اونی که همیشه استفاده میکنم ولومینوس طوسیشه.... که من چون بهش حساسیت ندارم خیلی دوسش دارم.... بعدم یکی دیگه داشتم که مدلش تلسکوپی بود و از نمایندگی کیش خریده بود اما اینجا به هر کس میگفتم هی انکار می کردن و میگفتن اصلا همچین چیزی وجود نداره و تقلبی بوده و اینا.... در حالی که خیلییییی عالی بود....بعد این خانومه دقیقا فهمید من چی رو میگم اما اورآلش رو نداشت و از مارک منهتن اون نوع ریمل رو بهم داد....شکلش که تقریبا مث همونه حالا ببینیم آیا خودشم میتونه مث اون باشه یا نه.... 

 

دیگه بهدشم رفتیم دنبال عیدی واسه پسر کوشولووووو.....چقدر تنوع واسه دخترا بیشتره هااااا.... من تازه اینو کشف کردم!!!....تازه انتخاب لباس واسه پسرا خیلیییی سخته.... به خصوص اینکه بدونی پدر بچه هم بسی تاکید داره که رنگش باید شاد و قرمز و اینا باشه و سلیقه ی بنده بیشتر به تیپ اسپرت و لی و طوسی و اینا میره که با کلاس باشه نه بچه گونه!!!!....خلاصه که خیلیییی سخت بود....تازه این دوست جون رو هم دنبال خودم میکشوندم.....تا بلاخره تونستم با رنگ قرمز دچار تفاهم بشم و یه بلوز و یه جلیقه ی روش که ست بودن انتخاب کنم.... خودم که دوستش داشتم....بخصوص اینکه جلیقه هه همون مدل اسپرتی بود که توی ذهنم بود....فقط حالا من مطمئن نیستم که سایزش هست یا نه که!!!!!!! 

 

آخر از همه هم رفتیم توی بدلی جات ها و من چندین تا دستبند گرفتم و یه سری چیزای کوشولوی جینگولی....و دیگه از دوستم خواهش کردم که منو کشون کشون ببره بیرون از مجتمع چون نصف شب شده دیگه!!!!! 

 

اینترنت خونه مرحوم شده دلیلشم هنوز مشخص نیست....یعنی اینترنته هست فقط هیچ سایتی رو باز نمیکنه....اما هر موقع درست شه عکس چیزایی که گرفتم به اضافه ی عکس موهامو میزارم  

  

پ.ن: محبوبه ی عزیزم و سمانه ی نازنین به هر دوتون تبریک میگم....امیدوارم روزهای شیرینی کنار همسراتون داشته باشین....و خوشحالم که بلاخره فاصله ها مغلوب صبر و عشق شما شدن.... بهترین آرزوها رو برای هر دوتون دارم 

 

پ.ن۲: زینب جونم میسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی......خیلی خوشحالم کردیاااااا.... 

 

پ.ن۳:رفتم یه عالمه آهنگ دانلود کردم به نسبت ۱۰ به ۱ شاد و غمگین داره....بعد میگن چرا همه دپرسن!!!!!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
Nima پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

به سلامتی و دل خوش .

لیلی پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام جیگر خودم. خوبی؟
شیما من این تلسکوپیشو خریدم. منم خیلی راضی بودم همون مار ک کاملا هم اصل بود. منم از نمایندگی توی آبادان گرفتم.
اون جواب کامنتای خصوصیتم تو حلقم آجی!!!

ای جاااان
من امروز بهت زنگ میزنمااااا
از دیروز میخواستم بزنگم نشده هی....
فکر نکنی یادم رفته ها
از تو هم قرمز و مشکی بود یا اینکه طلایی بود؟

زینب پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

خواهش میکنم خواهری جونمممممم...
همه خریدات مبارک باشه مطمئنم خیلی قشنگن از الان منتظرم ببینمشون...
نه که خودمم کم خریدم از انواع بدلجات
عاشخشونمممم
منم ریملام همیشه اورآل هستن الانم طوسیشو دارم هر چند که من فقط عاشق خریدنم...اما کمتر میزنم چون چشمام درد میگیرن مخصوصا توی این هوای آلوده...
دوست دارممممممممممم شیما جوننننننننن...
اون آهنگم از مازیار فلاحی هستش عزیزم...

مرسی عسیسم
اسمش چیه اهنگه؟

رازقی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://myamorousdays.blogfa.com

سلام عزیزم. ممنونم بابت تبریکت.
آی شیما منم این روزا اینقدر خرید کردم و خرید در پیش دارم که دیگه اصلا حال خرید ندارم.
مگه موهاتو چیکار کردی؟

خواهش میشه....
هیچی....شما حساااابی از اخبار دوری عزیز دلم

زینب شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

اسمش *گل نازم* خواهری جون

نانا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

واقعن دخترونه بود :)
مبارک باشه
شیما یادت باشه هیچوقت من و تو نریم خرید :) همونجا برشکست میشیم دوتامون:)

خوشحالم که بت خوش گذشته
عزیزم
دلتنگتم
دوستت دارم
بوووووووووووس

عکس هم حتمنی بذاریاااا

میسی....
بریم خوش میگذره هاااااا
مرسی گلم
منم دلتنگتم....
بوس بوس

چشم میزارم
حالا کی بریم خرید؟؟؟

نفس دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://shutab.blogfa.com

سلام وبت خیلی خوشگله لینکیدمت

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد