صفر مطلق+۶۶

 

من دم اقیانوسم برم آبش می خشکه دیگه دریا بماند!!! 

 

فک کن من دیشب یعنی در واقع علی الطلوع صبح ۱ ساعت خوابیدم و بعدم بلند شدم اومدم سر کار حاضری بزنم که طبق نمیدونم کدوم قانون داخلی!!! اگر ۱ روز نیای بقیه ی روزا هم واسمون مرخصی رد میشه....اونوقت اینجا هم یه سرمای خاصی داره که همچین کم کم داره منو می لرزونه!!!! 

 

صبح که اول وقت اینجا بودم!!!!....دریغ از پشه که پر بزنه!!! والله توی این دوره زمونه پشه هم دیگه بیکار نیست از بس قیمت طلا بالا رفته!!!! 

اما بعد گویا هی کم کم اومدن....جوری که حالا میخوایم بریم نمیشه!!!! 

واه واه .... 

میگن باید تا ۱۲ بمونیم!!!! 

اگر من دغ کردم شما در جریان باشید!!!! 

 

تازه دروغم که گویا کنتر نداره که....صاف صاف تو چشم آدم نگاه میکنن میگن اینا که روزای قبل بودن تا ۱۲ اینجا بودن!!!وااااا....خوبه خودم آمارشون رو دارم که ۹.۳۰ یا ۱۰ رفتنااااا....دهه!   

 

هیییی.... 

 

اومده بودم یک کم از این چند روز قبل و بعد!!! بگم اما فعلا اعصاب معصاب ندارم 

یه چایی هم به آدم نمیدن اونوقت میخوان تا ۱۲ هم بمونیم!!!! 

انتظاراتشون نامعقوله خدایی!!! 

 

شیطونه میگه یه پاس بگیرم برماااااا  

 

اه 

 

پ.ن:این پست صرفا جهت تخلیه ی روانی و اعصاب می باشد و.....دریدیرین..... الان نیش بنده بازه چون مهندس جون اومد و گفت میتونین برین!!!....ای جان....خوش خبر باشی همیشه مااااادر.....ما که رفتیم....بقیه اش باشه از خوووونههههه